וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת רוט שחמורוב מבקשת: "עזרו לנו להציל את אסתר"

מצבה הבריאותי של הספורטאית האולימפית האגדית הסובלת מאי ספיקת כליות קשה התדרדר בימים האחרונים, והיא זקוקה בדחיפות לתרומת כליה להשתלה חוזרת כדי להציל את חייה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.6/ספורט1

לפני כחודש אושפזה שחמורוב רוט בבית החולים ביילינסון בפתח תקווה, שם התברר כי היא סובלת מאי ספיקת כליות חמורה, שכן הכליה שהושתלה בגופה לפני למעלה מ-14 שנה אינה מתפקדת. בני המשפחה סובלים ממחלת כליות גנטית ואינם יכולים לתרום לה כליה.

נכון לעכשיו, הביעו עשרות אנשים רצון לתרום לרוט שחמורוב בזכות היותה אשת מופת אהודה שתרמה רבות למדינת ישראל כספורטאית מצטיינת, אך עדיין לא נמצאו מועמדים מתאימים לתרומה העומדים בדרישות הרפואיות.

אסתר ממיטת חולייה בבית החולים: "חלה החמרה משמעותית במצב הבריאותי שלי ואני מודאגת מאוד. קיימת הצטברות רעלים סביב קרום הלב, מה שאומר שאני במצב קשה. הגעתי למצב שלא יכולתי להכניס לפה שלי אפילו כוס מים ולא אכלתי כלום. איבדתי הרבה מאד ממשקלי ואושפזתי בבית החולים".

אחיה הבכור עוזי שחמורוב אמר: "אני מבקש ומתפלל שימצא תורם שכלייתו תתאים לאחותי במהירות המרבית. מצבה הקשה של אסתר מחייב השתלה דחופה. אני מקווה ומאמין שימצא התורם המתאים שיציל את חייה".  

עוזי שחמורוב, בעבר זמר במקצועו, חבר להקת השגרירים הוסיף ואמר: "התורם/ת יעניק לאסתר את האפשרות להמשיך לחיות עוד שנים רבות. היא רוצה להמשיך להיות פעילה ולעסוק בספורט וכן להמשיך להוות מודל חיקוי והשראה בקרב ספורטאים וספורטאיות צעירים וכולנו מקווים שכך יהיה".

אסתר רוט שחמורוב. יונתן זינדל, פלאש 90
המצב הבריאותי של אסתר החמיר/פלאש 90, יונתן זינדל

ירון רוט, בנה הבכור של אסתר רוט שחמורוב אמר: "אמא שלי מתמודדת בגבורה עם המחלה שאין דרך לרפא אותה אלא באמצעות השתלה חוזרת של כליה. מרכיב הזמן להצלת חייה הוא מהותי מאד. אני פונה לאזרחי ישראל ומבקש עזרה דחופה ממי שרק יכול ומוכן להציל את חייה. ככל שמספר האנשים שיהיו מעוניינים לתרום יגדל, כך יעלה הסיכוי שימצא התורם המתאים לנתונים הרפואיים שלה. אמי העניקה במשך שנים רבות כבוד גדול למדינת ישראל בזירה הבינלאומית בזכות הישגיה הספורטיביים, על כל במה אפשרית והפכה לסמל של מדינת ישראל וכולי תקווה שאכן יצילו את חייה."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אסתר רוט שחמורוב בבית החולים. פרטי, עיבוד תמונה
זקוקים לתרומה/עיבוד תמונה, פרטי

המשפחה העבירה פרטים כי מי שיכול לתרום הוא כל אדם מעל גיל 27, ללא מחלות רקע, שלא נולד פג, אדם ללא משקל עודף שערך ה-BMI שלו נמוך מ-29 ונשים שסיימו ללדת ולא היתה להן סכרת הריונית.

התהליך ילווה על ידי עמותת מתנת חיים בראשותה של הרבנית רחל הבר, כלת פרס ישראל לשנת 2023.

לתרומות יש לפנות:

לבנה ירון רוט: בוואטסאפ 054-2468428 או במייל: yaronroth@hotmail.com.

משה ימין: 305-491-3854
או 052-339-4440

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully