וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהב לגפן פרימו במונגוליה, מלכה ניצחה בדרבי הישראלי וזכתה בארד

פרימו עצרה את רצף ההפסדים לאמנדין בושאר הצרפתייה (עד 52 ק"ג) והוכתרה כמנצחת, תמר מלכה גברה על שירה ראשוני בקרב על הארד (עד 48 ק"ג)

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.6/ספורט1

הישג נפלא נוסף לג'ודוקא הישראלית גפן פרימו, שהיום (שישי) זכתה במדליית הזהב בגרנד סלאם מונגוליה ולא הייתה הנציגה הישראלית היחידה שעלתה על הפודיום, כי גם תמר מלכה תשוב ארצה עם מדליית ארד בזכות ניצחון על שירה ראשוני ב"דרבי ישראלי" על המדליה.

פרימו (עד 52 ק"ג) הפסידה לאמנדין בושאר הצרפתיה בחמשת הקרבות הקודמים ביניהן, אבל היום המדורגת שמינית בעולם הכניעה את המדורגת שישית בזכות ווזארי שסידר לה את הזהב על חשבון סגנית האלופה מהמשחקים האולימפיים בטוקיו. בדרך גברה פרימו על יריבות מקוריאה ומונגוליה, ובחצי הגמר על יריבה אוזבקית. פרימו כזכור היא זוכת מדליית ארד באליפות העולם 2021 ומחזיקה בשתי מדליות ארד מאליפויות אירופה בשנים 2018 ו-2021. זוהי מדליית הזהב השנייה שלה בתחרויות גרנד סלאם.

גפן פרימו עם הזהב על הפודיום במונגוליה. באדיבות איגוד הג’ודו בישראל, אתר רשמי
עוד מדליה מזהב. פרימו/אתר רשמי, באדיבות איגוד הג’ודו בישראל

לאחר הזכייה אמרה פרימו: "אני שמחה מאוד לסיים את היום עם מדלית זהב, המדליה היא בזכות עבודה קשה ומשותפת של ושל הצוות שמלווה אותי בראשותו של שני הרשקו-עידו בר, צ'ארלס צ'יבנה, ברנרדו ברקן והמועדון שלי מיטב נתניה.אני רוצה להודות גם לספונסרים שלי - קונקטים, בנק הפועלים ופרו שטראוס. אמשיך לעבוד קשה לעבר המטרות הבאות".

מדליה נוספת הייתה מובטחת, כי שירה ראשוני ותמר מלכה הגיעו לקרב אחת נגד השנייה על מדליית הארד במשקל עד 48 ק"ג. בקרב ניצחה מלכה באיפון, השלימה זכייה במדליה וסיבכה עוד יותר את המאבק על הכרטיס לאולימפיאדת פריז. ראשוני הפסידה בחצי הגמר להיקארי יושיאוקה היפנית, בעוד מלכה עלתה דרך בית הניחומים. תמנע נלסון לוי הפסידה בשלב מוקדם בטגוריית המשקל עד 57 ק"ג.

תמר מלכה אמרה: "אני מאושרת מאוד על הזכיה במדלית הארד, זו הפעם השניה שאני זוכה במדליה בגרנד סלאם וזה מרגש אפילו יותר מהפעם הראשונה. אני מאוד שמחה שהעבודה הקשה והמחוייבות מביאות אותי להישגים.אני רוצה להודות לכל הצוות שמלווה אותי בראשותו של שני הרשקו, המאמנים עידו בר, צ'ארלס ציבאנה הפיזיו ברנרדו ברקן ולכל שאר הצוות. בנוסף אני רוצה להודות לספונסרים שלי gki group, למועדון שלי הלהב, למשפחה ולחברה המדהימה שלי".

מאמן שני הרשקו סיכם: "אני כל כך גאה בספורטאיות ובצוות שלצידי. סיימנו את אליפות העולם בצורה היסטורית, היה ברור לי, לצוות ולספורטאיות שזו בסך הכל עוד תחנה בדרך ואנחנו יכולים וצריכים לחזור לאימונים ובמחוייבות לקראת המטרות הבאות. זה לא מובן מאליו שביום התחרויות הראשון זכינו בשתי מדליות כשאחת מהן מדלית זהב של גפן פרימו. אני מאוד גאה בתמר ובגפן שאחרי אליפות עולם פחות מוצלחת מצאו את הדרך לזכיה במדליה. רוצה להודות לאיגוד הג'ודו בראשות משה פונטי על התמיכה בספורטאיות הנבחרת ובצוות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully