וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחיתות של ניימאר: מואשם בהשחתה סביבתית לטובת האחוזה שלו

גניבת אדמה, הסתה של נהר עבור אגם פרטי, שימוש אסור בחול ים: הכדורגלן התרברב באחוזה המפוארת, הרשויות גילו עבירות חמורות, הקנס עשוי להגיע למיליון יורו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.6/ספורט1

הרשויות פשוט על האחוזה של ניימאר אחרי שהכדורגלן הפר שורה של תקנות סביבתיות. "נראה שהסטנדרטים של ניימאר אינם תואמים לחלוטין את הניסיון לשמור על כדור הארץ", נכתב בתקשורת הברזילאית, אחרי שעבודות באחד מנכסיו של הכוכב הברזילאי במדינת ריו דה ז'נרו נקטעו בשל "הפרות סביבתיות", שעלולות להוביל לקנס של יותר ממיליון דולר.

הפרויקט בוצע "ללא אישור סביבתי" בנכס של כוכב פריז סן ז'רמן ונבחרת ברזיל בנכס היוקרתי במנגרטיבה, במרחק כ-130 ק"מ מריו. הרשויות, שנתבקשו לבדוק את הנכס בעקבות תלונות שפורסמו ברשתות החברתיות, גילו "עבירות סביבתיות שונות", ביניהן הסטת מסלול מים מנהר מקומי, שאיבת מים מנהר ללא אישור והפקת מים להזנת אגם מלאכותי.

כמו כן, הרשויות גילו חפירות לא מורשות ועקירות של אדמה, אבנים וסלעים, כמו גם שימוש בחול חוף ללא היתר סביבתי. בברזיל טוענים ש"ההתרברבות של ניימאר על האחוזה שלו עלתה לו ביוקר".

"השלב הבא יהיה להעריך את האי-סדרים שנמצאו ולהטיל קנס שעל פי הערכות ובהתחשב בנזק שנגרם לסביבה, לא יפחת מחמישה מיליון ריאל (בסביבות 950,000 יורו)", נמסר מהעירייה. אביו של הכדורגלן, ניימאר דה סילבה סנטוס, היה במקום כשהרשויות הגיעו לבצע את 'פעולת הבדיקה', ובסרטונים הוא נראה מתווכח עם הפקידים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ניימאר פוקר. מתוך טוויטר, צילום מסך
חומד את נכסי הטבע. ניימאר/צילום מסך, מתוך טוויטר

ניימאר רכש את הנכס ב-2016, שלפי התקשורת המקומית שוכן על 10,000 מ"ר של קרקע וכולל משטח מסוקים, ספא, סאונה, חדר עיסוי, חדר כושר ופינות אוכל. הכדורגלן בן ה-31 מחלים כעת מניתוח בקרסול ימין שעבר בדוחא במרץ. הוא לא שיחק מאז פברואר ולא ברור אם יישאר בפ.ס.ז'.

  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully