וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי חיפה לא ברמה של פארול. אפשרי בהחלט לעבור אותה"

ברומניה לא חוששים מאלופת ישראל לקראת המפגש הפוטנציאלי במוקדמות ליגת האלופות. המאמן הוותיק טען: "זה צ'אנס נדיר לחאג'י"

דרכיהן של מכבי חיפה ופארול קונסטנצה אמנם הצטלבו בינתיים רק ברמה התיאורטית, אבל ברומניה כבר ממתינים בקוצר רוח למפגש, ומאמינים בסיכוייה של האלופה המקומית.

כזכור, אם אלופת רומניה תעבור את שריף טירספול ומכבי חיפה תעבור את חמרון ספרטנס בסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות, השתיים ייפגשו בסיבוב הבא.

ואם לשפוט על פי דבריו של המאמן הוותיק דינו גיורגי (שאימן בין היתר את ראפיד ודינמו בוקרשט בעבר), הסיכויים נוטת לטובת האלופה הרומנית.

"אף אחת מהיריבות הבאות של פארול לא מפחידה. למעשה, אני מאמין שאף אחת מהן לא מגיעה לרמה של פארול", אמר גיורגי. "גם את מכבי חיפה היא תוכל לעבור ללא בעיה. חיפה רחוקה מלהיות בלתי מנוצחת, בעיקר כי הליגה הישראלית מתחילה רק באוגוסט, וזה עשוי לשחק תפקיד משמעותי".

פרנזי פיירו, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
ברומניה כבר מזלזלים? פיירו וגולדברג/מאור אלקסלסי

לדבריו של גיורגי, "מזג האוויר יהיה אלמנט מכריע במפגש הזה, אם וכאשר הוא יתממש. הלחות בישראל גבוהה מאוד, וזה יכול להשפיע. אני מקווה שגיורגי חאג'י (מאמן פארול) יודע איך להתמודד עם זה, כי יש פה הזדמנות נדירה עבורו ועבור פארול".

אם חיפה אכן תעבור שלב ותפגוש את פארול, המשחק הראשון יהיה בחוץ ב-25-26 ביולי והגומלין בחיפה ב-1-2 באוגוסט.

אם תודח בסיבוב השני במוקדמות האלופות, חיפה תעבור למפעל המשני ותשחק בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית. הדחה בסיבוב השלישי במוקדמות הצ'מפיונס ליג משמעותה מעבר לפלייאוף הליגה האירופית ובכל מקרה חורף חם, שכן הדחה בפלייאוף שווה כרטיס לשלב הבתים במפעל שמתחתיו.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully