וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איפה הוא היה לפני שנתיים, ואיפה הוא היום": הערב המרגש של ים מדר

חיבוקים ונשיקות עם אוברדוביץ' ואהבה אינסופית מהאוהדים: הרכז הישראלי חגג תואר ראשון בקריירה. האם הוא ימשיך לעוד עונה בפרטיזן? צפו בסרטונים מהחגיגה

הערב הגדול של פרטיזן, ושל ים מדר: הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' זכתה אמש (חמישי) בליגה האדריאטית לראשונה מאז 2013, אחרי שגברה 85:96 על הכוכב האדום במשחק החמישי והמכריע בסדרה, לעיני למעלה מ-22 אלף צופים.

עבור מדר, זה היה ערב מיוחד במינו. הרכז הישראלי זכה בתואר ראשון בקריירת הבוגרים, אחרי משחק אישי לא רע. מדר חזר לחמישייה וקיבל לא פחות מ-24 דקות מאוברדוביץ', במהלכן הספיק לקלוע 4 נקודות אבל להתמקד בעיקר בצד ההגנתי, ובעצירה של הגארדים הדומיננטיים של היריבה המושבעת.

מדר נראה מאושר בסיום, כשהוא מקבל חיבוק חם מז'ליקו אוברדוביץ' על הפרקט, ולאחר מכן מנשק אותו במסיבת העיתונאים. מדר אף תועד נהנה עם מאות אוהדי פרטיזן ביציאה מהאולם, כשהוא שופך לעברם בירה.

"היינו הקבוצה הכי צעירה ביורוליג, והשנייה הכי פחות מנוסה. רק לבאסקוניה היה סגל פחות מנוסה משלנו. סמאילגיץ', טריפונוביץ', קופריביציה, ווקצ'ביץ', אפילו ים מדר, שהוא עדיין ילד. תחשבו איפה הם היו לפני שנתיים, ואיפה הם היום", התרגש אוברדוביץ' בסיום. "היום, הם לא מסוגלים להפסיק לעבוד. הם כל הזמן רוצים להשתפר. הניסיון שהם קיבלו יעזור להם מאוד בהמשך".

מדר למעשה סיים חוזה בפרטיזן, אולם לקבוצה ולשחקן יש אופציה הדדית להאריך את ההתקשרות בעונה נוספת. בסרביה העריכו אתמול שיש סיכוי גבוה שמדר ימשיך בקבוצה, וימשיך את תהליך הצמיחה שהחל תחת המנטור אוברדוביץ' בשנתיים האחרונות. הסיכויים שיקבל חוזה בבוסטון סלטיקס, שעמוסה בעמדות הגארדים, נראית נמוכה בשלב זה, וספק אם מדר יסכים להופיע שוב בליגת הקיץ אם הסלטיקס ידרשו זאת ממנו.

  • עוד באותו נושא:
  • ים מדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully