וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעיני 22 אלף צופים: פרטיזן זכתה בליגה האדראטית בפעם השביעית

אחרי סדרה סוערת, הקבוצה של אוברדוביץ' ניצחה 85:96 את הכוכב האדום במשחק 5 והפכה למלכת הזכיות במפעל. 32 לפאנטר, 4 למדר

אחרי סדרה סוערת, הפכפכה ואיכותית, פרטיזן בלגרד היא אלופת הליגה האדריאטית לעונת 2022/23. הקבוצה של ז'ליקו אברדוביץ' ניצחה הערב (חמישי) 85:96 את הכוכב האדום במשחק החמישי והמכריע בסדרה, והשלימה זכייה בתואר בפעם השביעית בתולדותיה. בעקבות הזכייה, פרטיזן עקפה את הכוכב האדום שזכתה באליפות הליגה האדריאטית שש פעמים.

פרטיזן קיוותה להימנע משחזור תסריט האימים מסדרת רבע גמר פלייאוף היורוליג מול ריאל מדריד, במהלכה כבר הובילה 0:2 אבל הפסידה שלושה משחקים ברציפות והודחה. הכוכב האדום כבר חזרה מפיגור 2:0 אחרי ניצחונות במשחקי הבית שלה בסדרה, אבל הערב היה ברור מהרגע הראשון שפרטיזן לא מתכוונת לשמוט את זה מהידיים.

ים מדר פרטיזן בלגרד. GettyImages
תואר ראשון בקריירה. ים מדר/GettyImages

לעיני למעלה מ-22 אלף צופים שקבעו שיא צופים חדש בליגה האדריאטית (ואולי בכל הכדורסל האירופי), פרטיזן פתחה את המשחק בסערה וטסה ל-20 הפרש במחצית הראשונה. הכוכב האדום לא הרימה ידיים וחזרה למשחק במחצית השנייה, צמצמה את ההפרש ל-4 בלבד חמש דקות לסיום הרבע האחרון, אבל ראתה את קווין פאנטר מתעלה על עצמו כרגיל במאני טיים, ומוביל מיני-ריצה נוספת של פרטיזן שהכריעה סופית את המשחק.

פאנטר רשם משחק שיא עם 32 נקודות (8 מ-11 לשתי נקודות, 3 מ-6 מהשלוש, 7 מ-8 מהעונשין), ונעזר ב-15 נקודות של זאק לידיי ו-12 של ג'יימס נאנלי. מתיאס לסור (8 ריבאונדים) ודנטה אקסום הוסיפו 10 כל אחד. ים מדר שחזר לחמישייה של הקבוצה, קיבל 24 דקות וסיים עם 4 נקודות (1 מ-4 מהשדה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully