וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם הנפגע היה שמעון מזרחי ולא רמי כהן, הפסיקה הייתה אחרת"

22.6.2023 / 22:39

הפועל תל אביב זועמת בעקבות עונש הרדיוס שספגה, ומתכוונת לערער: "התירו את דמנו, לא ברור מדוע מכבי יצאה עם קנס בלבד"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.6/ספורט1

הפועל תל אביב מתכוונת לערער על ההחלטה להשית עליה עונש של שני משחקי רדיוס בעקבות אירועי סדרת הגמר נגד מכבי תל אביב. "הפועל תל אביב קיבלה בתחושה קשה מאוד את גזר דינו של בית הדין של איגוד הכדורסל לפיו תיאלץ לשחק שני משחקי רדיוס ומשחק נוסף בו היציע מאחורי הסל יהיה סגור", נכתב בהודעה רשמית מטעם המועדון. "לא מובן לנו כיצד יעלה על הדעת שמכבי תל אביב, אשר אוהדיה הדליקו אבוקות בשלושה משחקים שונים העונה יצאה מבית הדין עם קנס כספי בלבד, בעוד הפועל תל אביב ספגה עונש כבד כל כך שמשפיע על התחרות הספורטיבית עצמה. לא ברור לנו מדוע מכבי תל אביב, שאוהדיה תקפו שחקן ואת יושב ראש הפועל תל אביב, יצאו מבית הדין ללא סגירת שורות ביציע. אנו משוכנעים שלו הנפגע היה שמעון מזרחי ולא רמי כהן, הפסיקה הייתה אחרת.

"הפועל תל אביב תמשיך להילחם בכל יום למען יחס שוויוני לכולם. לעולם לא נשלים עם חוסר הצדק שקיים בענף הכדורסל כבר עשרות שנים. בכוונתנו לערער על העונש שמבטא התרת דם של אנשי הפועל תל אביב".

הפועל תל אביב נענשה בשני משחקי רדיוס בפועל. המשמעות היא ששני המשחקי הבית הראשונים של האדומים בליגה בעונה הבאה ייערכו ברדיוס של 75 ק"מ מהדרייב אין, בעוד במשחק השלישי בו תשוב לאולם הביתי היציע המערבי יהיה סגור לחלוטין. כמו כן, האדומים נקנסו ב-17 אלף שקל.

מכבי תל אביב לעומת זאת נקנסה בסכום גבוה בהרבה - 93 אלף שקל - אך לא ספגה עונש רדיוס בפועל. במקום זאת, הצהובים נענשו בשני משחקי רדיוס על תנאי, גם כן ברדיוס של 75 ק"מ מההיכל ביד אליהו.

אבוקות ביציעי הפועל תל אביב. דני מרון
עונשים כבדים. אבוקות בסדרת הגמר/דני מרון

הסערה בין הקבוצות החלה כאשר מכבי תל אביב סירבה להעביר את מכסת הכרטיסים הדרושה להפועל תל אביב למשחק הראשון, עד שבסופו של דבר בית הדין הכריח אותה לעשות זאת. האוהדים האדומים הבעירו אבוקות בכל שלושת המשחקים, כאשר במשחק השני באולמה הביתי הוביל לעיכוב של 45 דקות בפתיחת המשחק. אוהדי מכבי תל אביב הבעירו גם הם אבוקות בסיום משחק האליפות.

אירועים מכוערים שהתרחשו בסדרת הגמר כללו השלכת חפצים מבין האוהדים הצהובים והאדומים במשחק 2, בעוד במשחק 3 אוהד מכבי תל אביב ניסה לגעת בסנטר האדומים צ'ינאנו אונואקו בזמן העלייה למגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully