וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 23.6: גריירו הוצג בבאיירן, נבס חתם באל הילאל

מגן דורטמונד השלים את מעברו ללא תמורה לבווארים, הפורטוגלי הצטרף לקבוצה הסעודית. סבאיוס ימשיך בבלאנקוס לפחות עד 2027. באומגרטנר חתם בר.ב. לייפציג, רפא בניטס בסלטה ויגו, טונאלי סיכם בניוקאסל, צ'לסי סיכמה על רכישת ג'קסון

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.6/ספורט1

העברות

* אל הילאל הודיעה על החתמתו של רובן נבס מוולבס. הקשר הפורטוגלי עבר תמורת סכום שיא עבור המועדון האנגלי של 55 מיליון יורו.

* דני סבאיוס חתם על הארכת חוזהו בריאל מדריד ויישאר בקבוצה עד 2027 לכל הפחות.

* רפאל גריירו, שסיים את חוזהו בבורוסיה דורטמונד, עשה גם כן את הדרך לבאיירן מינכן. המגן השמאלי סיים כמלך הבישולים של הבונדסליגה בעונה החולפת עם 12 כאלה, חתם בבאיירן עד 2026.

* ג'סטין קלייברט חתם רשמית בבורנמות' ויצטרף לדובדבנים מרומא בחוזה ל-5 שנים תמורת 9.5 מיליון ליש"ט.

* ר.ב. לייפציג הודיעה על החתמתו של כריסטוף באומגרטנר. הקשר האוסטרי בן ה-23 של הופנהיים חתם ל-5 שנים תמורת 24 מיליון יורו.

* רפא בניטס חתם לשלוש שנים כמאמנה החדש של סלטה ויגו.

* מרסלינו הוצג במארסיי כמאמן החדש של קבוצת הפאר הצרפתית. הספרדי יחליף את איגור טודור ויעמוד על הקווים עד 2025.

שמועות

* ב"סקיי ספורטס" מדווחים: מנצ'סטר סיטי קרובה להגיע לסיכום מול ווסטהאם על רכישתו של דקלן רייס. הטרבליסטית צפויה לנצח את ארסנל במירוץ להחתמת הקשר האנגלי תמורת כ-100 מיליון ליש"ט. ב"דיילי מייל" טוענים: ארסנל עדיין מאמינה שהוא יגיע אליה, אחרי שהמאמן ארטטה שוחח עם השחקן.

* צ'לסי הגיעה לסיכום עם ויאריאל על רכישתו של ניקולאס ג'קסון תמורת 35 מיליון יורו. הבלוז יחתימו את הסנגלי בן ה-21 לחוזה ארוך טווח.

* קאי האברץ יעבור בסוף השבוע את הבדיקות הרפואיות ויחתום רשמית בארסנל, שתרכוש אותו מצ'לסי תמורת כ-65 מיליון ליש"ט.

* לפי "האתלטיק", מנצ'סטר יונייטד הגישה הצעה משופרת לצ'לסי על מייסון מאונט בגובה 50 מיליון ליש"ט עם בונוסים של 5 מיליון ליש"ט. כאמור, ההצעה הראשונה של 45 מיליון ליש"ט+5 מיליון ליש"ט נדחתה על ידי הבלוז שדרשו בהתחלה 60 מיליון ליש"ט+7 מיליון ליש"ט, אך כעת נראה כי הצדדים עשויים להגיע להסכמה.

* אל הילאל מציעה לברנרדו סילבה שכר של 75 מיליון יורו לעונה, בניסיון לפתות את הפורטוגלי של מנצ'סטר סיטי.

* סאדיו מאנה דחה הצעה של עשרות מיליונים מאל נאסר, ו"רוצה להישאר בגרמניה ולהוכיח שהוא עדיין ברמה הכי גבוהה".

* תומאס פארטיי סיכם ביובנטוס, שתשלם עליו לארסנל 17 מיליון ליש"ט - כך מדווחים ב"דיילי מייל", אחרי שלכאורה הקשר דחה הצעה מערב הסעודית. .

* בספרד ממשיכים לדווח על האופטימיות בריאל מדריד בנוגע לאפשרות שהקבוצה תרכוש הקיץ את קיליאן אמבפה. לידעה המלאה

* ב"מונדו דפורטיבו" טוענים שסרג'יו בוסקטס קרוב להגיע לסיכום מול אינטר מיאמי על הצטרפותו לקבוצה עם חוזה לשנתיים. אקס ברצלונה יחבור לליאונל מסי, שעל פי דיווחים עוד שני חברים נוספים ששיחקו עם השניים יחד במדי הבלאוגרנה, עשויים להצטרף.

* יובנטוס הגיעה לסיכום מול ליל על רכישתו על טימותי וואה, כך על פי ג'יאנלוקה די מרציו. החלוץ האמריקאי יצטרף לגברת הזקנה תמורת כ-12 מיליון יורו.

* באנגליה מדווחים שארסנל ירדה רשמית מהחתמתו של קשר ברייטון, מויסס קאייסדו, וכי צ'לסי מוכנה להציע לשחפים 80 מיליון ליש"ט עבור הקשר האחורי בן ה-21.

* ניוקאסל הגיעה לסיכום מול מילאן על רכישתו של סנדרו טונאלי תמורת 70 מיליון יורו, שזה יהיה סכום שיא עבור שחקן איטלקי. הקשר יחתום ל-6 שנים וירוויח 9 מיליון לעונה, ובנוסף לטונאלי, ניוקאסל ממשיכה במסע הרכש שלה באיטליה ומעוניינת להחתים את תאו הרננדז של הרוסונרי ואת פדריקו קייזה מיובנטוס.

סרחיו בוסקטס, ליאונל מסי. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
ישחזרו את הימים מברצלונה במיאמי? בוסקטס ומסי/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

* דיווחים בספרד על כך שאורליאן טשואמני וריאל מדריד מחפשים להיפרד, כשהמועמדת העיקרית לקלוט את הקשר הצרפתי היא ליברפול שחשקה בו בקיץ שעבר. האדומים מוכנים להציע 55 מיליון ליש"ט לבלאנקוס שמתעקשים על 80 מיליון ליש"ט.

* שחקן נוסף לו כבר הגישו הצעה האדומים לפי ה"מונדו דפורטיבו" הוא גברי וייגה, קשרה של סלטה ויגו. על פי הדיווח, ליברפול הציעה שכר של 5 מיליון יורו לעונה לספרדי הצעיר, אך סעיף השחרור בגובה 40 מיליון יורו מקשה על העסקה.

* הקבוצה של יורגן קלופ גם מחפשת לדלל את חלק מהסגל ולפי התקשורת בפורטוגל, פאביו קרבאליו בדרך להשאלה לעונה הקרובה אצל ר.ב. לייפציג.

* לפי ה"דיילי מייל" ווסטהאם ופולהאם מעוניינות להנחית את ג'יימס וורד פראוס, הקפטן של סאות'המפטון שירדה לצ'מפיושנים בתום העונה החולפת. הקדושים מקשים על הקשר לשוב לפרמיירליג עם תג מחיר של 50 מיליון ליש"ט.

* הבדיקות הרפואיות של השוער ג'וליאלמו ויקאריו יתקיימו ביום ראשון ואז הוא צפוי להשלים את מעברו מאמפולי לטוטנהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully