וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה חתמה על הסכם חסות חדש: "שמחים לספק לקבוצה חמצן"

22.6.2023 / 18:28

פלטפורמת ההשקעות וההלוואות BTB תאמץ את הקבוצה מליגת העל עם הסכם בסך 450 אלף שקל: "רואים פוטנציאל אדיר בקבוצה וההנהלה החדשה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.6/ספורט1

הפועל חדרה הודיעה היום (חמישי) על שיתוף פעולה עם חברת BTB - Be The Bank - שתשמש כספונסר הראשי של הקבוצה. מייסדי פלטפורמת ההשקעות וההלוואות החברתיות חתמו על הסכם חסות בסך 450 אלף שקל. BTB אימצה בעבר את המועדון והי אמלווה אותו מאז עונתו הראשונה בליגת העל, אך כעת היא השתדרגה והפכה לחסות הראשית.

המנכ"ל שלומי תורג'מן אמר: "אנחנו מלווים את המועדון כבר כמה שנים ואנחנו יותר משמחים לספק לקבוצה הצנועה הזו חמצן בדמות חוזה אימוץ בסכום שלא היה בחדרה. אנו רואים את הפוטנציאל האדיר הגלום בקבוצה והנהלה החדשה ואנו בטוחים שהוא יגיע לכדי מיצוי בדמות הישגים בעולם הכדורגל. אנחנו מתחברים מאוד לערכים החינוכיים של הקבוצה במתכונת החדשה ואנו כאן לא רק עבור הקבוצה הבוגרת אלא גם עבור הקהילה ועבור מאות בני נוער שמשחקים במועדון וחולמים להגיע לליגת העל. אנו מאחלים לקבוצה ולכל העושים במלאכה הצלחה רבה ובטוחים שהשנה גם מספר האוהדים יגדל משמעותית". 

שחקני הפועל חדרה. מאור אלקסלסי
ספונסר חדש. שחקני הפועל חדרה/מאור אלקסלסי

יקיר שוורץ, שאליו הועברו הקיץ זכויות הניהול, בירך: "הרגע הזה מרגש אותי מאוד. אני מודה לחבריי ושותפיי לדרך, שלומי ואלון, על ההירתמות לטובת המועדון. הפועל חדרה מקבלת סכום שיא מבחינתה עבור חוזה אימוץ ראשי, אבל הערך המוסף שאנחנו מקבלים מהחיבור לחברת BTB ולאנשים שעומדים בראשה, הרבה יותר גדול. אני מאמין שיחד נדע לעשות דרך מדהימה ובטוח שלאוהדים שלנו יש למה לחכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully