וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלזר: "כשהכוכב האדום פנתה, ההצעות האחרות לא עניינו אותי"

השוער הוצג בסרביה: "הופתעתי מהפנייה, רוצה להפוך לשוער הטוב בליגה. בוריאן אגדה כאן, אך לא רוצה שיסתכלו עליי בהשוואה אליו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.6/ספורט1

עכשיו זה רשמי: עומרי גלזר הוא השוער החדש של הכוכב האדום בלגרד. אחרי שנתיים בהפועל באר שבע שהחיו לו את הקריירה, השוער הראשון של נבחרת ישראל עשה את קפיצת המדרגה וחתם באלופת סרביה, שתשחק העונה בשלב הבתים של ליגת האלופות. בבלגרד הוא ישתף פעולה עם ברק בכר, שמונה למאמנה אחרי שלוש אליפויות עם מכבי חיפה.

השוער שחתם לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת הוצג כשבידיו החולצה עם המספר 18. המנהל הספורטיבי מיטאר מרקלה סיפר כי "גלזר הגיע בעקבות ההמלצה של ברק בכר והצוות שלו. הם מכירים אותו, סומכים עליו ומאמינים שהוא יתאים לכל הדרישות".

"זה כבוד גדול עבורי לקבל הזדמנות לחתום במועדון גדול כמו הכוכב האדום. כולם קיבלו אותי כאן בחום", אמר גלזר במסיבת העיתונאים, "אני מכיר את ההיסטוריה של המועדון ורוצה לכתוב בו דף חדש. אני רוצה לנצח ולזכות בתארים, לשחק בליגת האלופות, ולהיות השוער הכי טוב בליגה".

גלזר נכנס לנעליים גדולות, שכן בכר החליט להיפרד ממילאן בוריאן, השוער הראשון בשש העונות האחרונות. "בוריאן הוא אגדה כאן ועשה דברים גדולים למועדון", אמר גלזר, "הוא השיג הכל בכדורגל הסרבי ועושה עבודה טובה בנבחרת קנדה. אני לא מכיר אותו אבל שמעתי שהוא איש טוב, בסוף אני רוצה להראות את עצמי ואת האיכויות שלי. לא רוצה שיסתכלו עליי בהשוואה אליו, אלא על מה שאני משיג".

השוער הישראלי הודה שהוא לא ציפה לקבל את הפנייה מהסרבים: "הייתי מופתע, לא שיחקתי תחת בכר בשנתיים האחרונות אבל אנחנו מכירים אחד את השני מהליגה בישראל. גם קבוצות אחרות התקשרו, אבל כשהכוכב האדום פנתה לא עניין אותו שום דבר אחר ואמרתי כן מיד. אני יודע שאפשר להשיג כאן דברים גדולים, זה מועדון עם היסטוריה ואוהדים מדהימים".

לסיכום, גלזר התייחס גם להמלצה שקיבל מאקס הכוכב האדום ולמשחק המפורסם מול מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות אשתקד: "דיברתי עם עידן ורד ששיחק כאן והוא חבר טוב שלי. הוא סיפר לי הכל, יש לו רק מילים חמות וזכרונות טובים. המשחק מול חיפה? הכוכב האדום הייתה חסרת מזל בגלל השער שספגה בסיום, זה היה ניצחון גדול למכבי חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully