וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצטרף לברק בכר: עומרי גלזר חתם בכוכב האדום בלגרד

השוער של הפועל באר שבע עבר באופן רשמי לאלופה הסרבית תמורת 1.1 מיליון יורו ויחבור למאמן הישראלי. גלזר יעמוד בין הקורות של המועדון מבירת סרביה בשלוש העונות הקרובות. בקבוצה מהדרום נפרדו: "נכנסת ללב שלנו, אוהבים ומאחלים הצלחה רבה בהמשך"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.6/ספורט1

הכוכב האדום בלגרד הודיעה היום (חמישי) באופן רשמי על החתמתו של עומרי גלזר בקבוצה. השוער של הפועל באר שבע הצטרף למועדון מבירת סרביה ויאחד כוחות עם ברק בכר, מאמן הקבוצה שאימן את מכבי חיפה בשלוש העונות האחרונות. השוער בן ה-27 חתם לשלוש שנים בקבוצה הסרבית עם אופציה לעונה נוספת, במעבר שסוכם תמורת סכום של 1.1 מיליון יורו.

בהפועל באר שבע נפרדו מגלזר עם פוסט ברשתות החברתיות בו נכתב: "עומרי יקר, עברנו שנתיים גדושות ומרגשות כל כך יחד. תודה על רגעים גדולים ולא פחות מזה, על הצלות גדולות. תודה על מקצוענות, אישיות כובשת וזכרונות שילכו איתנו לעד. כמו שבאר שבע נכנסה ללב שלך, אתה נכנסת ללב שלנו. אוהבים ומאחלים בהצלחה רבה בהמשך".

בטוויטר הרשמי של הכוכב האדום איחלו לרכש הישראלי בהצלחה: "לכוכב האדום יש שוער חדש. חלק נוסף בפאזל הגיע להשלים את התמונה המלאה לליגת האלופות. ברוך הבא". גלזר ילבש את החולצה עם המספר 18.

גלזר גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, המשיך לקבוצת הנוער של הפועל רעננה ובקיץ 2016 חתם במכבי חיפה תמורת כמיליון ש"ח. אחרי חמש שנים בירוק עם השאלה באמצע לסקציה נס ציונה, השוער חתם בהפועל באר שבע בקיץ 2021. במהלך השנתיים שלו בדרום זכה בגביע המדינה בעונת 2021/22 כשהוא הודף 3 פנדלים בגמר מול מכבי חיפה ובגביע אלוף האלופים עם שתי הדיפות מול אותה חיפה. לשוער גם 7 הופעות במדי הנבחרת הבוגרת של ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully