וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו: "אנחנו חייבים לשנות גישה, העונה הקודמת הייתה רעה מאוד"

קשר פרטיזן בלגרד שלח מסר לחבריו והבהיר שהמטרה היא "לזכות בתארים ולעלות לשלב בתים אירופי. המועדון יותר חזק מעונה אחת רעה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.6/ספורט1

בכל הנוגע למספרים האישיים, העונה הקודמת הייתה מוצלחת מבחינתו של ביברס נאתכו שכבש 13 שערים וסיפק 11 בישולים ב-46 הופעות במדי פרטיזן בלגרד בכל המסגרות. אבל ברמה הקבוצתית, הקשר וחבריו ראו את היריבה העירונית הכוכב האדום זוכה בדאבל בסרביה, ונותרו בידיים ריקות. היום (חמישי) החלה פרטיזן את ההכנות לעונת 2023/24 ונאתכו היה אחד מהשחקנים שהתייצבו בפני התקשורת באימון הבכורה.

"כשאתה מגיע לפרטיזן אתה יודע מה המטרות, הן לא משתנות יותר מדי. אנחנו רוצים לזכות בתארים ולעלות לשלב בתים אירופי", הבהיר נאתכו. "קל מאוד לומר את זה, אבל כדי לעשות את זה צריך לעבוד קשה. העונה שעברה הייתה רעה מאוד עבורנו, אבל אני מאמין שהמועדון הזה והאוהדים האלה חזקים יותר משנה אחת רעה, ואנחנו יכולים לחזור".

ביברס נאתכו שחקן פרטיזן בלגרד. רויטרס
דורש יותר מעצמו ומהקבוצה. נאתכו בעונה שעברה/רויטרס

קפטן נבחרת ישראל לשעבר נשאל האם בתור השחקן הכי מנוסה בסגל הוא ערך שיחה לשאר השחקנים: "זה לא הזמן לדבר, זה הזמן לעבוד קשה. הכי טוב זה להוות דוגמא באימונים, כשהצעירים רואים את השחקנים המנוסים עובדים קשים ומוציאים מעצמם את המיטב".

לסיום הוסיף נאתכו: "אנחנו חייבים לשנות גישה. בעונה שעברה היינו מתחת לרמה שלנו, זה לא יכול לקרות שוב. אנחנו חייבים לדרוש מעצמנו להיות טובים יותר ולהשיג תוצאות טובות יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully