וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענף ספורט חדש בארץ: משרד התרבות והספורט אישר את ההכרה באיגוד ה-MMA

בעקבות ההכרה הזו האיגוד יפעל לקידום ופיתוח הענף. עידו פריינטה יו"ר האיגוד: "זהו אחד הענפים האטרקטיביים והצומחים ביותר בעולם, אין לי ספק שההכרה תביא לצמיחה מאסיבית והישגים"

היסטוריה בענף ספורט הלחימה המשולבת. משרד התרבות והספורט אישר את ההכרה באיגוד ה-MMA בישראל כגוף המפקח, מארגן ומייצג את הענף במדינת ישראל, ובכך סיפק את החותמת הרשמית על ענף ספורט חדש בארץ. בעקבות כך, האיגוד יפעל לקידום ופיתוח הענף באמצעות כל הכלים המקצועיים הנדרשים.

מנכ"ל האיגוד ואחד מחלוצי הענף בארץ, עידו פריינטה, אמר בהתרגשות: "שנתיים וחצי של עבודה בלתי פוסקת הייתה שווה את הכל כדי להגיע לרגע הזה, שהמדינה מכירה בספורט שלנו. מעכשיו תתחיל תמיכה מהמדינה בענף, ואנחנו נמשיך בעשייה לקידום נבחרות ישראל, הספורטאים והמועדונים".

משה אלדי MMA. איגוד ה-MMA, אתר רשמי
יקבל יותר תקציבים. משה אלדי/אתר רשמי, איגוד ה-MMA

יו"ר התאחדות איל"ת, אריק קפלן, הוסיף: "אני שמח וגאה על כך שאיגוד ה-MMA בישראל קיבל את ההכרה הרשמית מטעם משרד התרבות והספורט. זהו אחד הענפים האטרקטיביים והצומחים ביותר בעולם, ואין לי ספק שלאור ההכרה נראה גם בארץ צמיחה מאסיבית ואיתה הישגים בינלאומיים שיביאו כבוד רב לישראל".

איגוד ה-MMA בישראל הוקם בדצמבר 2020 על ידי היו"ר גלעד הרעוז, המנכ"ל עידו פריינטה והסמנכ"ל איציק רובינוב, ופועל תחת ההתאחדות העולמית ל-MMA חובבני - IMMAF. במהלך שנתיים וחצי של פעילות התקיימו מספר רב של תחרויות בכל שנה בארץ, בהשתתפותם של מעל 70 מועדונים הרשומים תחת האיגוד. כמו כן, הוקמו נבחרות ישראל לגברים ונשים מגילאי בוגרים ועד נוער, אשר השתתפו באליפויות עולם ואירופה וצברו הישגים מרשימים ביותר לטווח פעילות כה קצר.

בשנת 2021 באליפות העולם לבוגרים יבגני שינקרבסקי זכה במדליית הארד, ובאליפות העולם לנוער יואב קילשטיין והוד ממן זכו גם כן במדליות ארד. ב-2022 הישגי הנבחרות שודרגו עם זכייה במדליית זהב של שקד נסימיאן באליפות העולם עד גיל 21, זכייה במדליות כסף באליפות אירופה לבוגרים של משה אלדי ויבגני שינקרבסקי ומדליית ארד של אברהים אג'מיל. באליפות העולם לנוער של אותה השנה נופר קמרי זכתה במדליית הכסף, טל דיין זכה במדליית הארד, תבור סוויסה גם כן זכה במדליית הארד ובמדליית הכבוד על התנהגות ספורטיבית.

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully