וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל תתארח בבילבאו במחזור הראשון, הקלאסיקו באוקטובר ובאפריל

לוח המשחקים של הליגה הספרדית פורסם: פתיחה קשה לבלאנקוס, שיארחו את ברצלונה ואתלטיקו בסיבוב השני. הבלאוגרנה יפתחו אצל חטאפה וינעלו בסביליה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.6/ספורט1

בזמן שברצלונה וריאל מדריד עסוקות בשינויים בסגל בחלון ההעברות, לוח המשחקים של עונת 2023/24 בליגה הספרדית פורסם היום (חמישי). כחלק מהרצון להאיץ את השיפוצים בברנבאו, הבלאנקוס יפתחו את העונה עם שלושה משחקי חוץ רצופים ובמחזור הראשון יתארחו אצל אתלטיק בילבאו למפגש מאתגר במיוחד. ברצלונה לעומת זאת תגיע לבירת ספרד במחזור הפתיחה ותתארח אצל חטאפה.

המשחקים הגדולים ביותר של העונה, מפגשי הקלאסיקו בין ריאל מדריד לברצלונה, ייערכו באוקטובר ובאפריל. הבלאוגרנה תארח בקטאלוניה את המפגש הנוצץ ב-29.10 במסגרת המחזור ה-11, ותצא לברנבאו ב-21 באפריל כחלק מהמחזור ה-32.

את הדרבי הראשון של מדריד תארח אתלטיקו במחזור השישי (24.9), וריאל תארח את המפגש הנוסף ב-4.2 כחלק מהמחזור ה-23. המפגשים בין ברצלונה לאתלטיקו מדריד ייערכו במחזורים ה-15 וה-29.

תפתחו יומנים

במחזור האחרון תארח ריאל מדריד את בטיס החזקה, בעוד ברצלונה תתארח אצל מחזיקת הליגה האירופית סביליה. בדומה לאלופה, גם אתלטיקו מדריד תנעל את העונה במשחק חוץ קשה במיוחד - נגד ריאל סוסיאדד.

ומה עם שון וייסמן? החלוץ הישראלי שעלה ליגה עם גרנאדה יפתח את העונה עם משחק חוץ מול אתלטיקו מדריד ובמחזור התשיעי יפגוש את ברצלונה למשחק ביתי. את ריאל מדריד תארח העולה החדשה במחזור ה-15 ואל הברנבאו תגיע במחזור ה-35.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully