וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאס גולדנברג חתם לעונה נוספת בהפועל עפולה

22.6.2023 / 12:59

הגארד הארגנטינאי-יהודי, שנבחר ל-MVP בפלייאוף הלאומית ועזר לקבוצה לעלות לליגת העל, ימשיך גם בעונה הבאה: "שחקן שמביא המון אופי", אמר עליו המאמן רועי פרל

ברצלונה אלופת ספרד: תקציר הניצחון 82:93 על ריאל מדריד במשחק השלישי בסדרת הגמר/ספורט1

במסגרת ההכנות שלה לעונת החזרה לליגת העל, הפועל עפולה והגארד לוקאס גולדנברג חידשו היום (חמישי) את ההתקשרות ביניהם. עם תום העונה סיכמו הקבוצה והשחקן שיעשו הכל כדי להבטיח את המשך דרכו, והיום חתם גולדנברג על חוזה לעונה נוספת אחרי שהיה ממצטייני הפועל עפולה בדרך לעלייה לליגה הראשונה, ואף נבחר ל-MVP של הפלייאוף בליגה הלאומית.

"אני מאוד שמח לחזור לעפולה לעונה נוספת בקבוצה שפתחה לי את הדלת לכדורסל הישראלי", אמר גולדנברג לאחר החתימה. "יש לפנינו הרבה עבודה מכיוון שהאתגר השנה גדול יותר מהשנה שעברה, אבל אני מבטיח לעשות הכל כדי לעמוד במטרות. אני מודה להנהלה ולמאמן שהאמינו בי ומבטיח לעשות הכל כדי להצדיק את האמון. יאללה עפולה!".

מאמן הפועל עפולה רועי פרל הוסיף: "אני שמח מאוד שלוקאס נשאר איתנו. הוא שחקן שמביא המון אופי מעבר ליכולות המקצועיות שלו. אני מאמין שגם בליגה הראשונה כולנו נהנה משחקן שכל ערב משאיר הכל על המגרש. מאחל לנו בהצלחה".

גולדנברג, ארגנטינאי-יהודי שיחגוג 30 במהלך פגרת הקיץ, הגיע לעפולה אשתקד אחרי עשור בליגה הראשונה במולדתו. בסך הכל תרם 10.5 נקודות, 8.2 ריבאונדים, 3.6 אסיסטים ו-1.4 חטיפות בממוצע ב-37 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully