וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף חושף: "עזבתי את ברצלונה כי אני רוצה לחזור לאמן"

ההולנדי ערך ריאיון מקיף ל"אתלטיק" ודיבר גם על התקופה הקצרה שלו כמנהל טכני: "הגעתי במצב קשה מאוד, ועדיין הצלחנו לקחת אליפות"

תקציר יורו הצעירות: נבחרת רומניה - נבחרת ספרד 3:0/ספורט 1

ג'ורדי קרויף קיבל את משרת חייו בברצלונה, שם הפך למנהל הטכני והיה שותף למהפכה יחד עם צ'אבי שהסתיימה באליפות מתוקה. אלא שאחרי שנתיים בלבד ההולנדי החליט לעזוב את תפקידו באופן מפתיע ובריאיון ל"אתלטיק" הוא הסביר לראשונה מה היו המניעים להחלטתו.

"כשברצלונה התקשרה אליי היא היתה במצב קשה מאוד", הוא סיפר, "לא היה לי ספק שאקבל את ההצעה. זה מועדון מיוחד, אבל נהניתי מאוד לאמן חמש שנים לפני ברצלונה. הייתי בסין ואז לקחתי את המשרה של מאמן אקוודור. אלא שמגיפת הקורונה גרמה להשבתה של המשחקים. חזרתי לסין, הכול היה בסדר אבל החלטתי לחתום בברצלונה לשנתיים".

המנהל הספורטיבי של ברצלונה ג'ורדי קרויף. Marc Graupera Aloma / AFP7, GettyImages
איפה הוא יאמן? ג'ורדי קרויף/GettyImages, Marc Graupera Aloma / AFP7

על ההחלטה לעזוב את ברצלונה, אמר: "עכשיו אני רוצה לחזור להיות מאמן, זה מה שעשיתי לפני ברצלונה. הם הציעו לי חוזה ארוך טווח, אבל בחרתי לקצר אותו משום שהרגשתי שאני רוצה לחזור לאמן. זה משהו שהתבשל אצלי במשך חודשים, זה מה שאני רוצה לעשות עכשיו. זה לא אומר שאני לא רוצה לעבוד כמנהל מקצועי יותר, אבל כרגע אני מעדיף לאמן. בחנתי כמה אופציות והרגשתי שזו ההחלטה הנכונה".

על התקופה בברצלונה: "הגענו במצב קשה, גם מבחינה כלכלית וגם אחרי ששחקנים עזבו. לא רק ששרדנו את זה, גם זכינו באליפות. עכשיו, כשאתה מסתכל על הסגל יש לנו את אחד הסגלים הצעירים באירופה. ההווה טוב ואני חושב שגם העתיד יהיה טוב".

"בעונה שעברה ראיתי הרבה שחקנים שלא קרובים לפיק שלהם ועדיין זכו אליפות כמו גאבי, פדרי, באלדה, אנסו, אריק גרסיה ופראן טורס. רובם הגיעו מקבוצה המשנה ובגלל המצב הכלכלי של המועדון, הוא צריך לקדם שחקנים כאלו. שחקנים שעלו לקבוצה הבוגרת רוצים להישאר שם ולא לעבור לקבוצה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully