וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שרף דחה את הצעת בדאלונה, קרית אתא מועמדת לקלוט אותו

22.6.2023 / 12:05

הכישרון בן ה-17 החליט להישאר בישראל ולחתום בקבוצה שתעניק לו מעמד של רכז מוביל. עשוי לחבור לאברהמי, מאמנו בנבחרת הנוער

ברצלונה אלופת ספרד: תקציר הניצחון 82:93 על ריאל מדריד במשחק השלישי בסדרת הגמר/ספורט1

בן שרף, כוכב נבחרת הנוער, הודיע לקבוצה הספרדית בדאלונה שהוא ימשיך שנה נוספת בישראל ויבחר באחת ההצעות מליגת העל בהן מחזיק. שרף צפוי לחתום בקבוצה שתבטיח לו מקום כרכז המוביל שלה, כשמי שעשויה לעשות זאת היא עירוני קרית אתא של שרון אברהמי, מי שמאמן את שרף בנבחרת הנוער.

שרף ערך התרשמות שנייה בבדאלונה במהלך החודש האחרון והוצע לו לשחק בקבוצת הבת פראט, המשחקת בליגה השנייה, אך לבסוף הוא החליט להישאר בארץ.

שחקן אליצור נתניה, בן שרף. דני מרון
החליט להישאר בארץ. בן שרף/דני מרון

שרף (17, 1.97) נחשב לאחד הכישרונות הגדולים ביותר בישראל בשנים האחרונות. הוא בגדל במחלקת הנוער של הפועל עמק חפר ומיד סומן כאחד הכשרונות הגדולים בארץ. במהלך העונה שעברה שיחק בטורניר הנוער של היורוליג במדי קבוצת פטראס אותה אימן ואסיליס ספאנוליס. בקיץ הצטיין באליפות אירופה לקדטים עם ממוצעים של 24.7 נקודות, 6.7 ריבאונדים ו-4.1 אסיסטים למשחק.

הוא בחר לחתום באליצור נתניה מהליגה הלאומית ונבחר לתגלית העונה ולשחקן השישי של העונה, אחרי שסיפק 14 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים בממוצע למשחק. מקביל שיחק בטורניר הנוער של היורוליג פעם נוספת, תחת פטרי קופונן, ורשם 18.8 נקודות, 4.2 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully