וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעזוב תמורת פיצוי? הסכום שדורש קיליאן אמבפה מפריז סן ז'רמן

דיווח: כוכב פריז מחזיק בסעיף נאמנות בחוזהו בקבוצה ודורש מחצית ממנו (35 מיליון יורו) כדי לעזוב כבר הקיץ לריאל מדריד, שמוכנה לשלם 180 מיליון יורו דמי העברה

תקציר יורו הצעירות: נבחרת רומניה - נבחרת ספרד 3:0/ספורט 1

האם אמבפה יעזוב את פריז סן ז'רמן ויצטרף לריאל מדריד כבר בקיץ הזה? זו השאלה הגדולה כרגע, כאשר בעוד שפריז דוחפת למכירתו של הכוכב כבר הקיץ, אמבפה מצידו רוצה להישאר לעונה האחרונה של חוזהו וכך הוא יוכל לעבור לריאל מדריד בחינם בקיץ הבא, דבר שהצרפתים מעוניינים להימנע ממנו.

קיליאן אמבפה שחקן נבחרת צרפת בחימום. רויטרס
יעזוב תמורת פיצוי? אמבפה/רויטרס

בספרד מדווחים כעת שאמבפה הציב בפני פריז דרישות חדשות אם ברצונם למכור אותו הקיץ וזה כולל נתח מסעיף הנאמנות שיש בחוזהו, סעיף אותו הוא יפספס אם הוא יעבור לריאל מדריד כבר הקיץ משום שהוא לא יממש את כל חוזהו. על פי הדיווח הסעיף הזה עומד על כ-70 מיליון יורו, כאשר אמבפה דורש לפחות חצי מהסכום הזה כפיצוי.

על פי הדיווח הזה לפריז גם יהיה כדאי לשלם את סעיף הבונוס הזה כדי לא לאבד את השחקן בחינם בקיץ הבא, כאשר פלורנטינו פרס מוכן לשלם על השחקן כבר הקיץ 180 מיליון יורו. אם פריז תקבל את ההצעה הזו, קפטן נבחרת צרפת יסכים לעבור לריאל מדריד כבר הקיץ, אך נראה שהסאגה הזו רחוקה מלהסתיים ולצדדים מצפה עוד מו"מ ממושך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully