וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליל עליון ויתרה על ליגת האלופות, נס ציונה נרשמה במקומה

22.6.2023 / 9:13

הקבוצה מהצפון הבינה כי לא תוכל לארח בכפר בלום אם תיכנס לשלב הבתים, ותשחק ביורופקאפ. הכתומים יארחו בחולון אם יעברו את המוקדמות, מעוניינים לצרף את איתי שגב ודאסטי האנאס

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 21.6/ספורט1

עירוני נס ציונה צפויה לשחק במוקדמות ליגת האלופות של פיב"א לאחר שהפועל גליל עליון ויתרה על השתתפותה במפעל. הקבוצה הצפונית הבינה שגם אם תקבל כרטיס ישיר למפעל, או תצליח לעבור את שלב המוקדמות, תיאלץ לארח מחוץ לכפר בלום, והחליטה לוותר על המפעל ונרשמה עונה שנייה ברציפות ליורופקאפ.

בנס ציונה יקוו כי הפועל ירושלים תירשם ליורוקאפ, ואז הכרטיס שלה יהיה לכל הפחות לשלב המוקדמות, כשאם הכתומים יגיעו לשלב הבתים הם יארחו את משחקי הבית שלהם בהיכל הטוטו שבחולון.

שחקני עירוני נס ציונה: טיילר ביי, ג'רום מיינסי, די ג'יי קופר. לירון מולדובן
בעונה הבאה במוקדמות ליגת האלופות של פיב"א. נס ציונה/לירון מולדובן

בינתיים, בנס ציונה עובדים על בניית הסגל לקראת העונה הקרובה כששני שחקנים שנחשבים מועמדים רציניים להצטרף ואיתם יש מגעים הם הסנטר איתי שגב, שיעזוב את הפועל ירושלים אחרי שנתיים, והאמריקאי דאסטי האנאס ששיחק בשנים האחרונות בליגת הפיתוח של ארצות הברית. הסנטר ג'רום מיינסי האריך את חוזהו במועדון, והוא חובר לתומר לוינסון שממשיך, כשגם צוף בן משה צפוי להמשיך לעונה נוספת תחת אלעד חסין.

בנס ציונה גם עדכנו הבוקר על פגישה שנערכה אתמול עם שר התרבות והספורט מיקי זוהר וראש העיר יניב מזרחי, שמטרתה הייתה לדון "בחשיבות של אולם חדש בעיר נס ציונה ולמועדון בפרט, שכן האולם הנוכחי בו משחקת הקבוצה לא עומד בסטנדרטים מודרניים, לא מאפשר לקבוצה להתרחב ולא תואם את הצלחותיה בשנים האחרונות. השר היה קשוב לכל הטענות, ובסיום השיחה התחייב לצאת לקול קורא להקמת שני אולמות ספורט חדשים וגדולים בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully