וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה בשיחות מתקדמות עם אלמוג בוזגלו, איתמר נוי מועמד

22.6.2023 / 12:02

בקבוצה רוצים להחזיר לקדנציה נוספת את השחקן שירד ליגה עם נס ציונה בעונה החולפת ומעוניינים בשחקן פירסט וינה

מנהלת הליגות לכדורגל מציגה את לוח המשחקים לעונת 2023/24/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: טל ויסמן

הפועל חיפה מעוניינת לצרף את איתמר נוי. הקשר, ששיחק בפירסט וינה מהליגה השנייה באוסטריה בעונה האחרונה, והגיע אליה מאדומים אשדוד, נמצא חזק על הכוונת של הצוות המקצועי שרוצה להחזירו לארץ. נוי נחשב לשחקן התקפה כשרוני במיוחד, אך בחיפה מעריכים שניתן יהיה לצרפו. נוי בן ה-22 רשם ארבעה שערים לצד ארבעה בישולים ב-26 הופעות בליגת המשנה האוסטרית בעונה האחרונה.

אלמוג בוזגלו שחקן סקציה נס ציונה. קובי אליהו
יישאר בליגת העל? אלמוג בוזגלו/קובי אליהו

מי שעוד עשוי לשחק בקבוצה בעונה הבאה הוא אלמוג בוזגלו. הקבוצה מנהלת מגעים מתקדמים עם הקשר, שחווה עונה טובה אשתקד אך ירד ליגה עם נס ציונה. בוזגלו כבש שמונה שערים בעונה החולפת והוא שיחק בקבוצה לפני שעבר לבני יהודה מ-2018 ועד 2021.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שוער סקציה נס ציונה ניב אנטמן. מאור אלקסלסי
שמו חזר לשולחן. ניב אנטמן/מאור אלקסלסי

עוד כדורגל ישראלי

בנוגע לזהות השוער המחליף ליואב ג'רפי, ניב אנטמן היה קרוב לסיכום אלא שאז החליטו בהפועל חיפה לנסות ולצרף את רז כרמי ממכבי נתניה. במועדון העריכו שכרמי יוכל להגיע כיוון שהוא היה מיועד להיות שוער שלישי אצל היהלומים, אולם המהלך של מכבי חיפה שפנתה אמש (רביעי) לאיתמר ניצן - הביא את נתניה לחשב מסלול מחדש. כעת, בקבוצה מהשרון מייעדים לכרמי את תפקיד שוער המשנה, כך שבהפועל חיפה מאמינים שיהיה קשה לצרף אותו ואנטמן שוב חזר להיות המועמד המוביל.

בעניין אחר, עוזר המאמן החדש גל אראל צפוי לעבור מספר שעות השתלמות שחסרות לו כדי לקבל את האישור לשמש בתפקיד זה. אראל יעבור השתלמות מרוכזת באילת בחודש הבא, ואמור לקבל את ההיתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully