וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקו אולסק פרש מכדורגל: "ישראל זה הבית שלי, אני אסיר תודה"

הקשר הארגנטינאי-ישראלי תלה את הנעליים בגיל 31 בלבד אחרי שסייע למכבי הרצליה להעפיל לליגה הלאומית: "לא חשבתי שיהיה לי את המזל לשחק כמקצוען. מודה למדינה שנתנה לי את ההזדמנות"

פרשני ספורט1 על גיא לוזון לקראת יורו הצעירות/ספורט1

אחרי 10 שנים כשחקן מקצועי, ניקו אולסק פרש הערב (רביעי) במפתיע מכדורגל. הקשר האחורי ששיחק רוב הקריירה במכבי נתניה ונדד במכבי קביליו יפו, הפועל רמת השרון, ואלבייק, בית"ר ירושלים, מכבי פתח תקוה, הפועל חדרה וסייע למכבי הרצליה לשוב לליגת הלאומית, תלה את הנעליים.

הארגנטינאי-ישראלי נפרד עם פוסט באינסטגרם בו כתב: "אני כותב לכם, כי בחרתי לפרוש מכדורגל מקצועני. אחרי 10 שנים מדהימות מלאות בגאווה, הערכה וגם רגעי עצב, אני סוגר את החלק הזה ופותח פרק חדש בחיים. בתור מי ששיחק כילד את המשחק הזה, לעולם לא חשבתי שיהיה לי המזל לעשות זאת כמקצוע. אני אסיר תודה על כל החוויות והרגעים המדהימים בקריירה. הספורט הזה הפך אותי לאדם שאני היום. למדתי שיעורים שלא יכולתי ללמוד בשום מקום אחר. אני מקווה לזכור תמיד להיות אותו אדם מחוץ למגרש כמו שהייתי על המגרש".

אולסק הוסיף והודה לאנשים שעברו איתו בקריירה: "אני אסיר תודה לחברי הקבוצות, המאמנים והאוהדים שהיו לי. תמיד קיוויתי שאוכל לגרום לכם לשמוח כמו שאתם גרמתם לי לשמוח. אני מודה להורים שלי שתמיד האמינו בי וגרמו לי ללכת אחרי החלומות שלי. לאשתי, טלי, תודה שתמיד היית שם ותמכת לצדי. ואחרונה, תודה לישראל. חוץ מההזדמנות לשחק כדורגל מקצועני, זה הפך לבית שלי. מהיום שהגעתי למדינה קיבלו אותי בזרועות פתוחות. הכרתי פה את אשתי והקמתי משפחה. ישראל עיצבה אותי, אתגרה אותי ומילאה אותי בחיים ורגעים שאנצור לנצח. ישראל תמיד תהיה הבית שלי, עם ישראל חי".

ניקו אולסק, עידו אקסברד, שחקני מכבי הרצליה. קובי אליהו
הספיק להעלות את מכבי הרצליה ללאומית ולהיפרד. אולסק/קובי אליהו

אולסק עלה לישראל ב-2014 במסגרת פרויקט 'תגלית', ודרך מבחנים הצליח לחתום לראשונה בחייו בקבוצה מקצוענית, הלא היא מכבי קביליו יפו. קודם לכן, שיחק במכללות בקבוצת בלומנט ברוינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully