וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וומבניאמה מתרגש, אבל מלא ביטחון: "לעלות במשקל? למה? שהם ירזו"

הצרפתי שצפוי להיבחר ראשון בדראפט ה-NBA על ידי סן אנטוניו מודה ש"חלמתי על הרגע הזה שנים, מרגיש בר מזל", ומצהיר: "לא אעלה על המגרש צנוע מדי"

פרשני ספורט1 על גיא לוזון לקראת יורו הצעירות/ספורט1

בלילה שבין חמישי לשישי, ויקטור וומבניאמה יהפוך באופן רשמי לשחקן NBA עם ליל הדראפט של ליגת הכדורסל הטובה בעולם. הפורוורד-סנטר הצרפתי (19) ששיחק בעונה החולפת בלבלואה מטרופוליטנס, צפוי להיבחר ראשון על ידי סן אנטוניו ספרס, הקבוצה אשר זכתה בהגרלת הלוטרי של דראפט 2023.

לקראת האירוע המרגש, וומבניאמה הגיע ליום המדיה של הדראפט והצהיר: "אני אשחק בליגת הקיץ של הליגה. אני במהלך הפלייאוף שהיה לי עכשיו בליגה הצרפתית מול מונאקו, הייתי בכושר הטוב בחיי. אני רוצה לעשות הטוב ביותר בכל מה שאני עושה, לא קרה על הפרקט. אני רוצה להיות הטוב ביותר גם בימי המדיה ומסיבות העיתונאים. אני לא אוהב לעשות דברים בחצי מאמץ".

ויקטור וומבניאמה. GettyImages
יקח חלק בליגת הקיץ. ויקטור וומבניאמה/GettyImages

הפורוורד המלהיב הוסיף ואמר: "מחר עומד לקרות משהו שחלמתי עליו במשך שנים. אני לא יכול באמת להסביר מה אני מרגיש עכשיו, אני רק יודע שיהיה לי קשה מאוד להירדם הלילה מרוב התרגשות. יש לי אחריות בתור שחקן אירופאי בליגה הזאת, זה משהו חשוב שלמדתי".

על כך שסן אנטוניו היא הקבוצה שזכתה בבחירה מספר 1 אמר הפרוספקט המלהיב: "אני מרגיש בר מזל שזכיתי להיבחר לקבוצה עם מסורת וניסיון בניצחונות תחת מאמן כמו גרג פופוביץ'".

וומבניאמה נשמע מלא ביטחון בשיחה עמו, וגם הוא כמו כולם יוצא מנקודת הנחה שלא רק שייבחר ראשון, אלא שיהפוך לכוכב. "הדבר הכי חשוב זה שכשאתה עולה למגרש, לא להיות צנוע מדי. אם אתה עולה למגרש צנוע מדי ומפוחד, אתה לא יכול לעשות כלום", אמר מוקדם יותר ל"גוד מורניג אמריקה", |אני יכול לראות את עצמי על המגרש הזה, כמובן".

לדבריו, "יש לי ציפיות גבוהות מעצמי, הרבה יותר גבוהות ממה שאחרים מצפים ממני... האם אני מוכן לעומס של ה-NBA? מי שמפקפק בזה, לא מכיר את מוסר העבודה שלי". כשנשאל על מבקרים שמציעים לו לעלות במשקל, ענה: "למה? בשביל מה? אולי תגידו לאחרים שירזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully