וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב במוקדמות הקונפרנס ליג מול פטרוקוב חינצ'שט

הצהובים יארחו את הקבוצה ממולדובה במשחק הראשון (27 ביולי) בסיבוב השני ויהיו מדורגים לאורך כל הדרך, בתקווה לחזור לשלב הבתים. הכירו את היריבה הצנועה, עם זר אחד והבן של קלשצ'נקו

מנהלת הליגות לכדורגל מציגה את לוח המשחקים לעונת 2023/24/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: טל ויסמן

מכבי תל אביב קיבלה היום (רביעי) הגרלה נוחה בסיבוב המוקדמות השני של המפעל האירופי השלישי בחשיבותו, הקונפרנס ליג, שם תפגוש את פטרוקוב חינצ'שט ממולדובה. הצהובים שסיימו במקום השלישי בליגת העל, יהיו מדורגים כל הדרך עד שלב הבתים. הם קיוו להימנע משפשי הרומנית וכך אכן קרה, כשהם יארחו את פטרוקוב במשחק הראשון ב-27 ביולי וייצאו למולדובה לגומלין שבוע לאחר מכן, ב-3 באוגוסט. המגרש של פטרוקוב מכיל 1,200 מקומות בלבד ולא עומד בתקן של אופ"א, כשבעונה שעברה אירחה פטרוקוב באצטדיון זימברו בקישינב (10,500 מקומות)

כזכור, בעונה שעברה מכבי תל אביב קיבלה הגרלה קשה בפלייאוף למרות היותה מדורגת והפסידה בהארכה לניס הצרפתית.

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי, מול שחקן ניס, רארש אילייה. דני מרון
הפעם יהיה שלב בתים? ערן זהבי לפני רארש איליה/דני מרון

פטרוקוב הקטנה זכתה בתואר היחיד שלה לפני שלוש שנים, כשהניפה את הגביע אחרי ניצחון בפנדלים בגמר מול שפינטול גאורגה. בעונה החולפת סיימה כסגניתה של שריף טירספול בליגה, זו השנה השלישית ברציפות. המאמן הוא איבן טבאנוב בן ה-56, שבעברו שיחק בנבחרת מולדובה וגם ביקר בישראל כשחקנה של קונסטרוקטורול, שהדיחה את הפועל ראשון לציון במוקדמות גביע המחזיקות ב-1996.

הקבוצה הזו משתתפת באירופה בסך הכול מאז 2018, ובשלוש העונות הראשונות הודחה כבר בסיבוב הראשון. את ניצחון הבכורה השיגה על סילקס המקדונית במוקדמות הקונפרנס ליג ב-2021, אבל הודחה לאחר מכן בסיבוב השני על ידי סיבאספור הטורקית. בעונה שעברה שיפרה עם הגעה לסיבוב השלישי, אבל הובסה בידי פהרבאר ההונגרית.

בעונה החולפת שיחק בקבוצה ניקי קלשצ'נקו, בנו של סרגיי שכיכב במכבי חיפה והפועל תל אביב לפני 20 שנה וכיום מאמן את מולדובה, שהדהימה את פולין אמש עם שמונה משחקני פטרוקוב בסגל. הבן שייך לסיון השוויצרית ולא ברור האם יישאר. הזר היחיד היה ארטיום פדורוב האוקראיני, כאשר כוכב הקבוצה הוא הקפטן ולדימיר אמברוס שהיה פעמיים מלך שערי הליגה.

עוד בוואלה!

במחזור הפתיחה: מכבי חיפה - הפועל פ"ת, מכבי ת"א - אשדוד

לכתבה המלאה

התאריכים

הגרלת סיבוב המוקדמות השני: 21 ביוני
המשחקים: 27 ביולי, 3 באוגוסט

הגרלת סיבוב המוקדמות השלישי: 24 ביולי
המשחקים: 10 באוגוסט, 17 באוגוסט

הגרלת הפלייאוף: 7 באוגוסט
המשחקים: 24 באוגוסט, 31 באוגוסט

הגרלת שלב הבתים: 1 בספטמבר
משחקי שלב הבתים: 21 בספטמבר עד 14 בדצמבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully