וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם ה-20 בתולדותיה: ברצלונה אלופת ספרד בכדורסל

שחקניו של שאראס השלימו סוויפ עם 0:3 על ריאל מדריד בסדרת גמר הפלייאוף עם 82:93. וסלי (19 נק') ומירוטיץ' (14 נק' ו-6 ריב') בלטו אצל האלופה הנכנסת, טבארס (19 נק' ו-11 ריב') לא הצליח לסייע לאלופת אירופה

מחוץ לקווים עם לירון שרון, על עדן פינס וניימאר/מערכת וואלה!

סדרת גמר הפלייאוף בספרד סידרה לנו קלאסיקו לוהט בין אלופת אירופה והאלופה של העונה שעברה לבין הקבוצה מקטלאניה שרצתה להחזיר את התואר אחרי שנתיים, והערב (שלישי) היא עשתה זאת בענק עם ניצחון 82:93 ו-0:3 בסוויפ מרשים. ברצלונה פעם נוספת הצליחה להבריק ברבע האחרון מול יכולת לא מספיק טובה של ריאל מדריד בדרך לאליפות ה-20 בתולדותיה.

המשחק הזכיר באופיו יותר את המשחק הראשון שנערך בברצלונה, אך דווקא כשהסדרה עברה למדריד ועם הזיכרון מסדרת הפלייאוף ביורוליג בה הבלאנקוס הצליחו לשוב מפיגור 2:0 מול פרטיזן בלגרד ל-2:3 וזכייה במפעל בהמשך, הייתה תחושה שהסדרה הספרדית תפתח מחדש גם הערב, אך לשאראס ושחקניו היו תוכניות אחרות.

מאמן ברצלונה שרונאס יאסיקביצ'יוס עם תומאש סטוראנסקי. Sonia Canada, GettyImages
האליפות חזרה לברצלונה. שרונאס יאסיקביצ'יוס/GettyImages, Sonia Canada

הרבע הראשון הלך צמוד כשריאל ירדה ממנו ביתרון נקודה בלבד כשוולטר טבארס (19 נק' ו-11 ריב') היה הבולט מבין הקלעים בלבן. יאן וסלי (19 נק') וניקו לפרוביטולה (12 נק' ו-5 אס') עוד הצליחו לצמצם לקראת הירידה למחצית, אבל גרשון יאבוסלה (10 נק') הוריד את ריאל להפסקה ביתרון 38:41.

עם פתיחת החצי השני, הדברים החלו להסתדר לברצלונה שעלתה ליתרון ושמרה עליו עד סיום הרבע עם 66:67 ולקראת רבע אחרון דרמטי על עונה שלמה. ניקולה מירוטיץ' (14 נק' ו-6 ריב') בהופעת הפרידה שלו מהקבוצה, סחף את ברצלונה לניצחון כשההפרש גדל לדו ספרתי והעניק אליפות מספר 20 לקטלאנים עם סוויפ מדהים על אלופת אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully