וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנת הרחקה? הטניסאי שפספס בדיקת סמים כי טס לגמר ליגת האלופות

פאביו פוניני לא הודיע לנציגי הסוכנות למניעת סימום כי נסע לצפות בקבוצתו האהודה אינטר, החמיץ בדיקה נוספת ועלול להיענש

תקציר חצי גמר טורניר מדריד: קרלוס אלקראס - בורנה צ'וריץ'/ספורט1

הטניסאי פאביו פוניני מושבת בימים אלה מפעילות בגלל פציעה בבטן, אך ייתכן שההיעדרות שלו מהמגרשים תתארך עוד יותר מסיבה חריגה במיוחד. באיטליה פורסם כי השחקן בן ה-36, שמדורג כיום במקום ה-130 ובשיאו דורג תשיעי, פספס לאחרונה בדיקת סמים בפעם השנייה מכיוון שנסע לצפות בקבוצתו האהודה אינטר בגמר ליגת האלופות.

בעבר פוניני כבר נעדר מבדיקת סמים אחת, והוא הוזהר כי היעדרות נוספת עלולה להוביל להשעייתו. נציגי הסוכנות למניעת סימום בספורט (WADA) הגיעו לביתו כדי לבצע את הבדיקה, וכשהבחינו כי פוניני לא נמצא מבלי שהתריע על כך מראש, הם נאלצו לקבוע על היעדרות בלתי מוצדקת. פוניני כאמור שהה באותם ימים באיסטנבול וצפה במנצ'סטר סיטי גוברת 0:1 על קבוצתו האהודה.

פאביו פוניני, טניסאי איטלקי. רויטרס
ייענש? פוניני/רויטרס

כעת כאמור פוניני נמצא בסכנת הרחקה על ידי איגוד הטניס העולמי. אגב, אם הוא ייעדר מבדיקה בפעם השלישית, הוא עלול להיחשב כמי שנמצא חיובי בבדיקת הסיום ועל כן להיענש בצורה חמורה הרבה יותר.

פוניני המנוסה השתתף בעשרות טורנירי גראנד סלאם בקריירה, כאשר הישג השיא שלו היה רבע גמר ברולאן גארוס בשנת 2011. בגראנד סלאם הצרפתי שנערך לאחרונה הוא הגיע לסיבוב השלישי כשבתחילת הטורניר הפתיע את פליקס אוז'ה - עליאסים.

בטורנירי הזוגות הוא הצליח אף יותר והגיע לארבעה חצאי גמר גראנד סלאם כולל זכייה באליפות אוסטרליה ב-2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully