וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו הצעירות החל: גאורגיה הדהימה את פורטוגל, ספרד גברה על רומניה

המארחת הראשונה ניצחה 0:2 את סגנית אלופת אירופה, ציטיאשווילי שנולד בראשון לציון בישל פעמיים. המארחת השנייה הפסידה 3:0 לשיאנית הזכיות. אוקראינה גברה בתוצאה זהה על קרואטיה, תיקו מאופס בין בלגיה להולנד

תקציר יורו הצעירות: נבחרת גאורגיה - נבחרת פורטוגל 0:2/ספורט 1

עוד לפני שנבחרת ישראל תערוך את משחקה הראשון בטורניר מול גרמניה, יורו הצעירות יצא לדרך הערב (רביעי) עם סנסציה גדולה, כאשר המארחת גאורגיה ניצחה בהופעת הבכורה שלה 0:2 את סגנית האלופה פורטוגל. המפגש הנוסף בבית א' בין בלגיה להולנד לא הניב שערים, ואילו בבית ב' גברה אוקראינה 0:2 על קרואטיה וספרד עם 0:3 על רומניה המארחת השנייה של הטורניר.

כזכור, בתום שלושת מחזורי שלב הבתים, שתי הראשונות בכל בית יעלו לרבע הגמר. הנבחרות שיסיימו בשלושת המקומות הראשונים בתום הטורניר, יעפילו לאולימפיאדת 2024. צרפת כבר שם בזכות היותה מארחת ואנגליה לא תשתתף מפני שבמשחקים האולימפיים היא חלק מבריטניה. המשמעות היא שייתכן שגם נבחרת שתודח ברבע הגמר תעפיל.

ריאן חראפנברך שחקן נבחרת הולנד הצעירה לפני שארל דה קטלארה שחקן נבחרת בלגיה הצעירה. Soccrates Images, GettyImages
הרבה מצבים, אפס שערים. ריאן חראפנברך מול שארל דה קטלארה/GettyImages, Soccrates Images

צפו בתקציר התיקו המאופס בין בלגיה להולנד

תקציר יורו הצעירות: נבחרת בלגיה - נבחרת הולנד 0:0/ספורט 1

בית א'

גאורגיה - פורטוגל 0:2

גם בלי הכוכב הגדול חביצ'ה קברצחליה, הסקורר ג'ורג' מיקאוטדזה שכלל לא זומנו לטורניר ובלי כמה משחקני הבוגרת ששיחקו עד 2 בלילה בסקוטלנד, גאורגיה פתחה את הטורניר בסערה והשפילה את הנבחרת שהגיעה לגמר לפני שנתיים. גיורגי ציטיאשווילי, שחקן הכנף של לך פוזנן שנולד בישראל כאשר אביו קלימנטי שיחק בהפועל ראשון לציון, ועבר לייצג את גאורגיה אחרי ששיחק במדי אוקראינה הצעירה, סיפק את הסחורה עם מהלך נפלא בו בישל לגיורגי גאגואה בדקה ה-37 ובתוספת הזמן של המחצית הניח כדור קרן על ראשו של הבלם סאבה סאזונוב שהכפיל את היתרון. פורטוגל לא מצאה תשובה ובדקה ה-77 גם איבדה את הבלם תומאס אראוז'ו שביצע עבירה לפני הכניסה לרחבה והורחק. הוא יחסר לה מול הולנד.

בלגיה - הולנד 0:0

שישה ימים אחרי ה-0:2 על ישראל בניסוי הכלים האחרון שערכה בפתח תקוה, הנבחרת של ג'קי מאתיסון שוב שמרה על רשת נקייה, אבל לא הצליחה לכבוש מול השכנה הולנד שזכתה בתואר ב-2006 ו-2007. קנת טיילור מאייאקס נעצר בקורה בדקה השביעית והכתומים המשיכו ללחוץ, אבל לקראת סיום המחצית לואיס אופנדה כמעט כבש לבלגיה כשנעצר אצל בארט ורברוחן. הוגו סיקה הבלגי נעצר גם הוא בעמוד בפתיחת המחצית השנייה ולקראת הסיום שתי הנבחרות דרשו פנדלים, אבל השופט האזרי לא שרק והתוצאה נותרה בעינה.

צפו בתקציר ניצחונה של נבחרת אוקראינה

תקציר יורו הצעירות: נבחרת אוקראינה - נבחרת קרואטיה 0:2/ספורט 1
שחקני נבחרת ספרד הצעירה חוגגים. GettyImages
פתחו ברגל ימין. שחקני נבחרת ספרד הצעירה/GettyImages

צפו בתקציר ניצחונה של נבחרת ספרד

תקציר יורו הצעירות: נבחרת רומניה - נבחרת ספרד 3:0/ספורט 1

בית ב'

אוקראינה - קרואטיה 0:2

דנילו סיקאן העלה את אוקראינה ליורו אחרי 12 שנה עם שלושער לרשת סלובקיה בפלייאוף וחתום יחד עם אולכסיי קאשצ'וק על הניצחון הזה. קאשצ'וק, שחקנה של סבאח באקו האזרית, הבקיע במבצע סולו נהדר בדקה ה-19 והגביה לסיקאן שנגח את השני בדקה ה-48. פתיחה מאכזבת לקרואטיה שהחזיקה יותר בכדור, אך סבלה מחוסר דיוק של שחקני ההתקפה ובראשם דיון בליו שהיה בסגל הבוגרת בגמר ליגת האומות.

רומניה - ספרד 3:0

המארחת השנייה של הטורניר הגיעה לחצי הגמר ב-2019, אז שיאנית הזכיות ספרד הניפה את הגביע החמישי והאחרון שלה במסגרת הזו. במחזור הפתיחה של האליפות הביתית, רומניה קיוותה לפתוח ברגל ימין, אך ל'לה רוחה' היו תוכניות אחרות. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, אלכס באנה (55) העלה את הספרדי ליתרון מבישול של ויקטור גומס. כעבור 7 דקות סרג'יו גומס, שחקנה של מנצ'סטר סיטי, מצא את חואן מירנדה שהכפיל והמגן של הטרבליסטית השלים את השלישי בתוספת הזמן (90+5) עם כדור חופשי שפגע בחומה הרומנית ונכנס לרשת. ספרד עלתה לראשות הבית כשהיא מקדימה את אוקראינה בהפרש השערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully