וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טר סטגן עצר פורצת לדשא בהפסד גרמניה, 2:4 לסנגל על ברזיל

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 0:11

השוער מנע עיכוב משמעותי במשחק הידידות בו הפסידה נבחרתו 2:0 לקולומביה. מאנה סובב לחיבורים וחגג צמד בניצחון על הסלסאו

"מחוץ לקווים": 20.6/צילום: אולפן וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

בתור המארחת של היורו שייערך בשנה הבאה, נבחרת גרמניה לא משתתפת בחגיגת המוקדמות לצד שאר חברותיה האירופיות. את חלון הנבחרות היא שוב מנצלת כדי לקיים משחקי ידידות, ואחרי שסיימה ב-3:3 מול אוקראינה והפסידה 1:0 לפולין, הערב (שלישי) היא הפסידה 2:0 לקולומביה בגלזנקירשן.

במהלך המחצית הראשונה התרחש אירוע חריג, כאשר שניים מהצופים באצטדיון פרצו למגרש, רצו לכיוון שערו של מארק אנדרה טר סטגן מתוך כוונה לקשור את עצמם לעמוד השער. השוער הגרמני ניסה לעצור את הפורץ הראשון, שהחליק בדרך אל השער ונבלם על ידי מאבטח. כשהבחין בפורצת השנייה דוהרת לכיוון הקורה השנייה, שוערה של ברצלונה התעשת בזמן ומנע ממנו לקשור את עצמה לקורה עד ששאר המאבטחים הגיעו לפנות אותה. הפריצה למגרש עוררה את זעמם של אוהדי המאנשאפט שהגיבו בשריקות בוז צורמות, והמשחק התחדש תוך זמן קצר.

נעצרו בזמן: הפריצה למגרש במשחקה של גרמניה

הגיב מהר: טר סטגן בולם את הפורצת למגרש

האירוע הזה לא מנע מקולומביה להשיג ניצחון היסטורי אחרי שני הפסדים ושתי תוצאות תיקו מול הגרמנים בעבר. לואיס דיאס מליברפול נגח נפלא אל הרשת בדקה ה-54 אחרי הרמה של חואן קואדרדו, שהכפיל מהנקודה הלבנה בדקה ה-83 בעקבות נגיעת יד של יוזואה קימיש. גרמניה ממשיכה להיראות רע תחת האנזי פליק וסופרת כבר ארבעה משחקים ללא ניצחון, שנה לפני היורו הביתי.

סאדיו מאנה שחקן נבחרת סנגל לפני דנילו שחקן נבחרת ברזיל. Gualter Fatia, GettyImages
שער אחד מרהיב והשני מהנקודה הלבנה. סאדיו מאנה לפני דנילו/GettyImages, Gualter Fatia

במשחק ידידות נוסף באצטדיון ז'וזה אלבלאדה בליסבון, אלופת אפריקה סנגל הרשימה עם 2:4 על ברזיל. עבדולאי סק ישב הפעם על הספסל וראה את חבריו נכנעים לנגיחה של לוקאס פאקטה בדקה ה-11, אבל חביב דיאלו הפציץ מהאוויר את השוויון בדקה ה-22. המהפך הושלם עם שער עצמי של מרקיניוס בדקה ה-52, ואחרי שלוש דקות סאדיו מאנה סובב באומנות לחיבורים של אדרסון.

הקפטן הברזילאי כיפר על השער העצמי וצימק ל-3:2 עם שער מוזר אחרי קרן בדקה ה-58, אבל הסנגלים שמרו על התוצאה ועמוק בתוך תוספת הזמן מאנה השלים צמד עם פנדל וחתם את הניצחון היוקרתי. זו גם הפעם הראשונה שברזיל סופגת יותר משלושה שערים במשחק אחד, מאז ה-7:1 המפורסם מול גרמניה בחצי גמר מונדיאל 2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully