וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שבעה חודשים בלבד: המנכ"ל לירן מוכתר עוזב את הפועל תל אביב

20.6.2023 / 20:31

המנכ"ל שנכנס לתפקידו בנובמבר נפרד מהאדומים: "בכל יום הגעתי בתחושת שליחות אדירה. גאה שתהליך העברות הבעלות הסתיים בהצלחה, לנצח אשאר אוהד הקבוצה"

"מחוץ לקווים": 20.6/צילום: אולפן וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

מתיחת הפנים שעוברת הפועל תל אביב בקיץ הנוכחי נותנת את אותותיה גם מבחינת השדרה הניהולית. אחרי שבעה חודשים בלבד בתפקיד, האדומים הודיעו הערב (שלישי) כי המנכ"ל לירן מוכתר יסיים את תפקידו במועדון בסוף החודש.

מהודעת המועדון נמסר כי "הבעלים הודו ללירן על תרומתו הרבה במהלך התקופה האחרונה, על המסירות, שיתוף הפעולה הפורה והעבודה הקשה בתהליך העברת זכויות הניהול - ואיחלו לו הצלחה רבה בהמשך הדרך".

לירן מוכתר מנכ"ל הפועל תל אביב. ברני ארדוב
קדנציה קצרה. מוכתר/ברני ארדוב

מוכתר, שהחליף בחודש נובמבר את אודליה פרידמן, נפרד מהאדומים: "אני מודה למשפחת הפועל תל אביב על התקופה במועדון. זכיתי להכיר אנשים מדהימים, קהילה חזקה ואוהדים נפלאים שרוצים תמיד בטובת הקבוצה. עברנו המון, רגעים יפים וגם משברים, אך תמיד יצאנו מחוזקים. בכל יום הגעתי למתחם האימונים בתחושת שליחות אדירה, עם רוח גבית ומוטיבציה לתרום את כל יכולותיי המקצועיות והאנושיות למען עתיד המועדון".

"בחודשים האחרונים, עמלתי לילות כימים על מנת להשלים את העברת הבעלות, תוך ניהול בדיקת נאותות מורכבת מול שלל גורמים. מדובר בתהליך מסובך, עם מאות דו"חות ואסמכתאות. אני גאה בכך שהתהליך הסתיים בהצלחה. תודה לאוהדים המסורים, הנכס הגדול ביותר שלנו. השתדלתי תמיד להיות זמין ולהיות קשוב לכם כדוגמת הדרבי האחרון - ולשמור ביחד איתכם על הגאווה של המועדון הענק הזה. אני ממשיך לאתגר הבא בחיי המקצועיים, אך לנצח אשאר אוהד של הקבוצה וארצה בהצלחתה. יאללה הפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully