וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק מכבי חיפה במצוקת שוערים: המכה שספגה יריבתה באלופות

בזמן שאלופת ישראל לוחצת על ג'וש כהן להישאר ובשלב זה לא מוצאת פתרון לסוגיה, גם חמרון ספרטנס בבעיה מכיוון שהשוער הראשון שלה נפצע בנבחרת ואובחן עם שבר בידו

"מחוץ לקווים" על ההעברות האחרונות בישראל, 20.6/מערכת וואלה!

מכבי חיפה בוודאי שמחה לגלות היום (שלישי) בהגרלת סיבוב המוקדמות הראשון בליגת האלופות כי תיפגש עם חמרון ספרטנס המלטזית, כך שנמנעה ממפגש עם אלופה מליגה חזקה כמו פארול קונסטנצה הרומנית שהייתה בין חמש היריבות האפשריות לאחר הצמצום. המשחק הראשון ייערך במלטה ב-11 או ב-12 ביולי ושבוע לאחר מכן תארח את חמרון ספרטנס בגומלין בחיפה. עם זאת, לא בטוח שמצפה לירוקים טיול כפי שרבים אולי סבורים.

חמרון בעונה שעברה הגיעה עד פלייאוף הקונפרנס ליג, משמע שהייתה רחוקה סיבוב אחד בלבד משלב בתים אירופי והיסטורי עבורה. היא הדיחה את לבסקי סופיה הבולגרית בדרך לסיבוב הרביעי והמכריע, אבל שם כבר נעצרה על ידי ביברס נאתכו ופרטיזן בלגרד. במלטה היא זכתה באליפות בקלות יתרה, עם הפסד בודד לאורך כל העונה ויתרון של 19 נקודות בפסגה. לקבוצה בסך הכל תשע אליפויות בתולדותיה, אבל בשנות האלפיים זכתה פעמיים בלבד - בעונה החולפת וב-2020/21. אגב, בעונת 2021/22 הקבוצה לא השתתפה במוקדמות ליגת האלופות בעקבות פרשה משנת 2013, אז הואשמו בכירים בקבוצה במעורבות בהטיית תוצאות.

הנרי בונלו, שוער נבחרת מלטה. Jonathan Moscrop, GettyImages
בספק למפגשים עם מכבי חיפה. בונלו/GettyImages, Jonathan Moscrop

המאמן של חמרון ספרטנס זהו לוצ'אנו זאורי בן ה-45, בעברו שחקן לאציו ונבחרת איטליה, ובסגל שלה זרים ממדינות רבות ובהן ארגנטינה, ברזיל, קרואטיה, סרביה ואפילו אנגליה. בקבוצה גם משחק אקס ליגת העל, ג'וזף אמבונג שהושאל מעירוני קרית שמונה בעונה החולפת, אבל שוחרר בינואר וחזר לחמרון.

כידוע מכבי חיפה עדיין לא הצליחה לשים את ידה על שוער ראשון לעונה הבאה, אחרי שניית'ן בקסטר הבריז לה לטובת בולטון, ג'וש כהן מסרב בשביל זה להאריך חוזה ואפילו שוער המשנה בעונה החולפת רועי משפתי עבר למכבי תל אביב, אבל גם המלטזים בבעיה בכל הנוגע לעמדת השוער כי הנרי בונלו, השוער הבכיר של הקבוצה, נפגע בידו במהלך משחק הנבחרת בסלובקיה נגד אוקראינה ואובחן עם שבר בידו, כך שהוא בספק למפגשים עם מכבי חיפה. לפי התקשורת במלטה, אין כוונה להחתים שוער חדש, אלא להשתמש בשוערים שבסגל הרחב במידת הצורך.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully