וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמיגי רכבו של אמנון סטרשנוב נוקבו במהלך הפגנה מול ביתו

אוהדי בית"ר ירושלים הפגינו מול בית נשיא ביה"ד העליון של ההתאחדות, כשברקע העונש שספג המועדון. תלונה הוגשה במשטרה

הפגנת אוהדי בית"ר ירושלים מול ביתו של דיין בית הדין ישראל שמעוני/באדיבות המצולמים

צמיגי רכבו של נשיא בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, השופט בדימוס אמנון סטרשנוב, נוקבו אמש (שני ) במהלך הפגנת אוהדי בית"ר ירושלים שהתקיימה מול ביתו. ההפגנה נערכה על רקע העונש שספגה בית"ר ירושלים בעקבות אירועי גמר גביע המדינה: הפחתת שלוש נקודות בפועל והרחקה מהגביע בעונה הקרובה.

בהודעה של ההתאחדות לכדורגל נכתב: "עודכנו כי במהלך הפגנה שהתקיימה אמש מול ביתו של נשיא בית הדין העליון, השופט בדימוס אמנון סטרשנוב, נוקבו במכשיר חד ארבעה צמיגי רכבו. תלונה הוגשה במשטרת ישראל".

אמנון סטרשנוב נשיא בית הדין של ההתאחדות לכדורגל בדיון על הורדת בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"הקו האדום כבר נחצה". סטרשנוב/קובי אליהו

בהתאחדות הוסיפו: "נדגיש שוב לטובת כל מי שטועה לחשוב אחרת: עצמאות בתי הדין מלאה ומוחלטת. דבר לא ישנה זאת. המקום היחיד בו יכולה להשתנות החלטה - לקולא או לחומרא - היא אך ורק במסגרת הדין. אנחנו מחזקים את ידי הדיינים במוסדות השיפוט, את כלל אנשי ונשות המקצוע המצוינים של המערכת המשפטית ובטוחים כי ימשיכו לפעול ללא מורא.

"הקו האדום כבר נחצה. הדרישה ממשטרת ישראל ומערכת המשפט ברורה - מיצוי הדין עם העבריינים, עם מי שאינם אלא חוליגנים חסרי עכבות וגבולות".

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון התייחס לאירוע: "אני רוצה להביע שאט נפש עמוקה מעוד חציית קו אדום של אלימות, הפעם כנגד נשיא בית הדין העליון השופט בדימוס אמנון סטרשנוב. מדובר בהמשך קו ישיר של אירועים אלימים וגזעניים שפוגעים בכדורגל שלנו. אני שב ודורש מרשויות החוק למצוא את האשמים, להעמיד אותם לדין בתקווה שישבו בכלא שנים רבות".

בית"ר ירושלים גינתה גם כן את הפגיעה ברכבו של הדיין אמנון שטרסנוב: "אנו חוזרים ומדגישים כי פעולות כאלו אינן עוזרות ואף פוגעות במאמצים הרבים שלנו להילחם בעונש שספג המועדון. מדובר בהתנהגות שאינה מקובלת ואנו קוראים שוב להרגעת הרוחות בצורה מיידית וללא דיחוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully