וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעלים של אינטר מיאמי חשף: תאריך הבכורה וגודל החוזה של מסי בארה"ב

מאס אישר: הכוכב יערוך את הבכורה שלו ב-21.7 וירוויח בין 50 ל-60 מיליון דולר לעונה, הקבוצה תנסה להגדיל את תכולת האצטדיון כדי להכיל את הביקוש. טאטא מרטינו ימונה למאמן

תקציר: ארגנטינה - אוסטרליה 0:2/ספורט 1

אוהדי אינטר מיאמי בפרט ואוהדי הכדורגל העולמי בכלל יכולים לפתוח יומן ולרשום תאריך: ליאו מסי יערוך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה האמריקאית בעוד חודש, ב-21.7. כך אישר אמש חורחה מאס הבעלים של הקבוצה. מסי אמור לקחת חלק במשחק גביע הליגה של הקבוצה מול קרוז אזול, משחק שייערך באצטדיון הביתי של אינטר מיאמי.

מאס התייחס גם לפרטי חוזהו של מסי, שאמור להרוויח בין 50 ל-60 מיליון דולר לעונה בחוזה של שנתיים וחצי, כאשר בעסקה בין הצדדים כוללת גם אופציה ל-2026. מדובר כמובן בחוזה הגבוה בהיסטוריה של הליגה האמריקאית, כאשר על פי השמועות ראשי הליגה כופפו כמה חוקים כדי שהעסקה הזו תאושר, אלא שמאס הכחיש את הדברים הללו.

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. Di Yin, GettyImages
עוד חודש ויום הוא גם ישחק בארה"ב. מסי/GettyImages, Di Yin

"לא היו שינויים בחוקי הליגה והסגלים", אמר מאס, "שום קטגוריה לא שונתה כדי לאפשר למסי לחתום באינטר מיאמי". מאס התייחס להשלכות ההחתמה של מסי והוסיף: "אני חושב שהליגה תשנה את פניה ותמיד יהיה לפני מסי ואחרי מסי כאשר אנחנו מדברים על ספורט בארה"ב. אני ממש מאמין שנוכל להפוך את הליגה פה לאחת משתי הליגות הטובות בעולם. מסי בא לכאן כדי לזכות בתארים ולעשות את ההבדל".

מאס גם חשף שהביקוש לכרטיסים זינק "פי 10 ממה שהקבוצה יכולה לעמוד בו" מאז שמסי חתם. כדי להיערך להגעת מסי, מאס טוען שהקבוצה תנסה להגדיל ב-3,000 מקומות נוספים את תכולת האצטדיון של אינטר מיאמי, שכרגע יכול לאכלס רק 18,000 אוהדים.

היום דווח כי טאטא מרטינו ימונה למאמנה החדש של אינטר מיאמי וזו תהיה הפעם השלישית שמסי ישחק תחתיו, אחרי שזה קרה בברצלונה ובנבחרת ארגנטינה. לכך מאס לא התייחס, אבל הוא כן השיב לדיווחים על ההחתמה הצפויה של בוסקטס וחשף שזו לא תהיה ההחתמה האחרונה: "אנחנו מכינים את הסגל שלנו להגעת מסי ויש לנו עדיין גמישות. נבצע החתמות נוספות במהלך חלון ההעברות של הקיץ, יותר ממה שאנשים חושבים. בין שלושה לחמישה שחקנים חדשים יגיעו".

יש לציין שאינטר מיאמי פתחה רע מאוד את העונה וכרגע ממוקמת במקום האחרון בחוף המזרחי עם 15 נקודות בלבד. לא ברור עדיין מתי מסי יערוך את הבכורה שלו בליגה אבל זה לא יקרה לפני ה-20.8, אז הקבוצה תארח את שארלוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully