וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרף הרמזים והרצון לעזוב: דנילו אספרייה צפוי לנחות בשבת בישראל

עודכן לאחרונה: 20.6.2023 / 6:47

בבית"ר הועבר מסר לקשר שעליו להתייצב לפתיחת האימונים וייתכן שחוזהו ישודרג. קריאף, דגני ואבישי כהן לא יגיעו לאימון היום

מנהלת הליגות לכדורגל מציגה את לוח המשחקים לעונת 2023/24/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: טל ויסמן

בבית"ר ירושלים ממשיכים גם הבוקר (שלישי) לחכות לתשובה מבית הדין העליון בנוגע לבקשת הדיון המורחב שהגישה הקבוצה אחרי עונש הפחתת הנקודות שהושת עליה, בנוסף להרחקה ממפעל גביע המדינה. בזמן שהבעלים ברק אברמוב ממתין להודעת בית הדין העליון, כל נושאי הרכש וצירוף שחקנים הוקפאו עד להודעה חדשה.

הקבוצה תפתח את אימוני טרום העונה, כאשר תקיים היום אחר הצהריים אימון ראשון לקראת העונה הקרובה. האימון היום ייערך בסגל מצומצם מאוד, ללא השחקנים הזרים של הקבוצה, שקיבלו כל אחד יום או יומיים נוספים חופשיים, כל אחד וסיבותיו. פרד פריידי, טריזיה תומא והשוער מיגל סילבה קיבלו אישור להצטרף באיחור לאימונים בשל סיבות אישיות ומשפחתיות. החלוץ יון ניקולאסקו נמצא בסגל נבחרת מולדובה, שתשחק הערב נגד פולין.

שחקן בית"ר ירושלים דנילו אספרייה. קובי אליהו
ישוב לישראל למרות כל הרמזים שהוא רוצה לעזוב. אספרייה/קובי אליהו

גם הקשר הקולומביאני דנילו אספרייה צפוי לשוב בשבת לישראל אחרי כל השיחות שהיו בינו ובין ראשי המועדון, בהן ביקש כזכור לעבור לשחק בליגה הקולומביאנית וסירב בתחילה לשוב לישראל, למרות שהוא חתום על חוזה גם לעונה הבאה. הבעלים ברק אברמוב לא אהב את התנהלותו של אספרייה, ולקשר הועבר מסר חד משמעי שעליו להתייצב לפתיחת האימונים. בסביבת המועדון העריכו כי ייתכן וכעת ינסו בהנהלת הקבוצה לשדרג מעט את חוזהו של אספרייה, במטרה לנסות ולהשאירו בקבוצה.

שחקנים נוספים שנמצאים עדיין במשא ומתן וטרם הגיעו לסיכום דוגמת הקפטן אופיר קריאף, הבלם אוראל דגני, המגן אבישי כהן והקשר דן עזריה, לא יגיעו לאימון שייערך אחר הצהריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully