וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 20.6: פ.ס.ז' שוחחה עם נציגי קיין, ברוזוביץ' יחבור לרונאלדו?

הצרפתים מעוניינים בחלוץ אך טרם שוחחו עם טוטנהאם, הקרואטי מעוניין להגיע לאל נאסר. ניימאר מוכן לקצץ כדי לחזור לברצלונה, אך מבחינת צ'אבי הוא לא בתכניות

תקציר גמר ליגת האומות: ספרד מנצחת 4:5 את קרואטיה בפנדלים/ספורט1

העברות

* ברק בכר ממשיך עם המהפכה בסגל הכוכב האדום בלגרד והרכש הנוצץ שהוצג היום זהו ז'אן-פיליפ קראסו, החלוץ מחוף השנהב שבעבר היה מועמד לקבוצות בונדסליגה וגם הוזכר בתקשורת בצרפת כמי שמכבי חיפה בוחנת אפשרות לצרפו. קראסו בן ה-25 יחליף את אלכסנדר פשיץ' שעבר לפרנצווארוש, מגיע לבירת סרביה אחרי 17 שערים ו-12 בישולים בסנט אטיין מליגת המשנה בצרפת.

* רארש איליה ימשיך את הקריירה שלו בשוויץ. הקשר הרומני הצעיר שאיכזב בחצי העונה האחרונה במכבי תל אביב ונפרד עם תשע הופעות ובישול בודד, הושאל מניס ללוזאן עד תום העונה ללא אופציית רכישה. כזכור, בשנה שעברה הוא נרכש על ידי הצרפתים בכ-5 מיליון יורו.

* בטיס האריכה את חוזהו של קלאודיו בראבו בעונה נוספת. השוער הצ'יליאני בן ה-40 ישלים בכך ארבע עונות במועדון, אליו הגיע ממנצ'סטר סיטי.

* לאס פלמאס, העולה החדשה ללה ליגה, מימשה את האופציה על החלוץ סנדרו ראמירס (27) והחתימה אותו לשלוש שנים נוספות.

* אוגסבורג רכשה את החלוץ סוון מיכל (32) מאוניון ברלין תמורת 950 אלף יורו והחתימה אותו לשנתיים.

* פרטיזן בלגרד החתימה לשלוש שנים את הקשר הסנגלי פרנק קאנוטה בן ה-24, עליו תשלם פיצוי (שלא פורסם) לסרקל ברוז' שבה החזיק בחוזה לעוד עונה.

* נבחרת מקסיקו פיטרה את מאמנה הארגנטינאי דייגו קוקה אחרי שבעה משחקים בלבד בתפקיד.

* יאיא טורה עזב את תפקידו באקדמיה של טוטנהאם ומונה לעוזר מאמן סטנדרד ליאז' הבלגית.

שמועות

* הארי קיין יעבור דווקא לפריז סן ז'רמן? לפי דיווח של מתאו מורטו, אלופת צרפת החלה בשיחות עם הנציגים של החלוץ, זאת על אף שעדיין אין מגעים עם קבוצתו טוטנהאם.

* כריסטיאנו רונאלדו עשוי לקבל חבר חדש ומרשים במיוחד באל נאסר - מרצלו ברוזוביץ'. סנטי אאונה דיווח כי הקשר הקרואטי מעוניין בהצעה הסעודית עבור השכר הנכון, אך בינתיים יש פער של 10 מיליון יורו בדמי ההעברה לעומת הדרישה של אינטר.

* בספרד דווח כי ניימאר מעוניין לחזור לברצלונה ואף מוכן להפחית משמעותית בשכרו, אך מבחינת המאמן צ'אבי הוא לא בתכניות.

* רפא בניטס בן ה-63 חוזר לאמן. באנגליה ובספרד מדווחים שהוא על סף חתימה בסלטה ויגו, שתהיה התחנה הראשונה שלו אחרי כשנה וחצי שלא עבד, מאז שפוטר מאברטון בינואר 2022.

* ארסנל קרובה מאוד לסכם על רכישתו של רומאו לאביה בן ה-19, קשר סאות'המפטון שירדה לצ'מפיונשיפ ומצפה למכור אותו ב-45 מיליון ליש"ט. למנצ'סטר סיטי, שמכרה את הבלגי לקדושים בקיץ שעבר, יכולת "לחטוף" אותו תמורת 45 מיליון ליש"ט, בהתאם לסעיף שהוכנס לחוזהו כשנמכר, אבל אם ארסנל תשלים את רכישתו, סיטי תאבד את השליטה על הקשר הצעיר של נבחרת בלגיה. בנוסף היא צפויה להגיש היום הצעה משופרת לווסטהאם על דקלן רייס, שיעלה כ-100 מיליון ליש"ט.

* אל איתיחאד הציעה כ-60 מיליון דולר עבור סון יונג-מין, שחקן נבחרת דרום קוריאה וטוטנהאם, כך על פי ESPN. לו הוצעו כ-30 מיליון דולר לעונה, אבל הוא הבהיר כעבור מספר שעות כי אין בכוונתו לעזוב ושזה לא הזמן בקריירה לחשוב על כסף.

* גם הוא יעבור לכסף הגדול של סעודיה? אל נסאר, קבוצתו של כריסטיאנו רונאלדו, מתכננת על פי הדיווחים להגיש הצעה מפתה לסאדיו מאנה שחקן באיירן מינכן. בנוסף לסנגלי, המועדון הסעודי סיכם עם בטיס על רכישתו של וויליאם קרבאליו תמורת 2 מיליון יורו.

* צ'לסי ומנצ'סטר סיטי נמצאות בשלבים האחרונים של השלמת עסקת מתאו קובאצ'יץ'. צ'לסי רוצה לפחות 30 מיליון יורו, כאשר הקשר הקרואטי כבר סיכם את תנאיו אצל אלופת אירופה.

* על פי דיווחים בטורקיה, אדין דז'קו סיכם על חוזה לשנתיים בפנרבחצ'ה תמורת שכר שנתי של 5 מיליון יורו, אבל העסקה עלולה ליפול כי וינצ'נזו מונטלה לא יתמנה למאמן פנר ואת המגעים של השניים ניהל אותו סוכן.

* אוון אנדיקה עבר את הבדיקות הרפואיות לקראת החתימה ברומא וחשף כי יקבל את החולצה עם הספרה 5. הבלם הצרפתי בן ה-23 שזומן לנבחרת חוף השנהב, מצטרף לג'אלורוסי כשחקן חופשי מאיינטרכט פרנקפורט.

* לאחר שירדה מאופציית אנדרה אונאנה של אינטר, צ'לסי מעוניינת להנחית בסטמפורד ברידג' את דיוגו קוסטה, שוערה של פורטו. סעיף השחרור של הפורטוגלי מרתיע נכון לעכשיו את הבלוז עם מחיר של 65 מיליון ליש"ט.

* קבוצות מערב הסעודית מנסות לצרף את המגן האירי מאט דוהרטי כשחקן חופשי, חצי שנה אחרי שהגיע לאתלטיקו מדריד.

* מארסיי ממשיכה לחפש מאמן ועל פי פבריציו רומאנו, כעת הספרדי מרסלינו הוא המועמד המוביל לתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully