וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת גן: כרם משעור חתם לעונה הבאה

19.6.2023 / 21:55

הפורוורד (31, 1.98) ששיחק בעונה שעברה בעירוני קרית אתא הוא שחקן החיזוק הראשון שמצטרף לעולה החדשה. היו"ר חן שניידרמן: "המטרה היא להגיע לפלייאוף ולאירופה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.6/ספורט1

העולה החדשה לליגת העל, עירוני רמת גן, הודיעה הערב (שני) על החתמתו של הפורוורד כרם משעור לעונה הבאה. משעור הוא השחקן הראשון שחותם במדי הקבוצה מזיסמן אחרי שקודם לכן הודיעה הקבוצה על המשך דרכו של שמוליק ברנר כמאמן.

"אני שמח מאד להצטרף למשפחה החמה של מכבי עירוני רמת גן", אמר משעור אחרי החתימה, "על הפרקט אנחנו מחוייבים להיות יחידה אחת מגובשת. אני מגיע מלא אנרגיות חיוביות לתת את המיטב מבחינתי. אני מבטיח לתת הכל על הפארקט בכל רגע נתון ומאחל לעצמנו שנתקע יתד בליגת העל".

חן שניידרמן יו"ר מכבי עירוני רמת גן אמר לאחר חתימת ההסכם: "אני שמח ונרגש שכרם משעור הוא ההחתמה הראשונה שלנו בעונת החזרה לליגת העל. המטרה שלנו היא הגעה לפלייאוף העליון ולאירופה. עלינו לצרף לקבוצה שחקנים ישראלים בעלי יכולת מוכחת וכארם הוא הסנונית הראשונה למימוש המטרות המקצועיות שלנו".

כרם משעור, עירוני רמת גן. עירוני רמת גן, אתר רשמי
ההחתמה הראשונה. כרם משעור/אתר רשמי, עירוני רמת גן

משעור (31, 1.98) פרץ לתודעה אחרי שחזר מהמכללות בשנת 2015 וחתם במדי בני הרצליה, במדיה היה תגלית העונה בליגת העל בכדורסל ולאחר מכן חלק מחמישיית העונה. בקיץ 2017 עבר למכבי תל אביב, אך אחרי עונה אחת בלבד שב להרצליה. במהלך עונת 2019/20 יצא לאירופה, חתם בליגה השנייה בצרפת, אך עוד לפני תום העונה שב לישראל להפועל תל אביב. בשנים האחרונות נדד משעור בין הפועל חיפה, הפועל גליל עליון ועירוני קרית אתא במדיה רשם עונה טובה אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully