וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר חיים: "הופתענו לראות את רביבו בהרכב, אני גאה בו מאוד"

הנבחרת עד גיל 20 חוגגת את המקום השלישי בעולם, המאמן סיפר על המגן שפתח מול אנדורה בבוגרת והוסיף על עתידו: "עוד לא יודע מה אני הולך לעשות בעונה הבאה, מקווה שאמשיך"

נבחרת ישראל עד גיל 20 חוגגת את המקום השלישי במונדיאליטו/צילום: קובי אליהו עריכת וידאו: טל ויסמן

כשבוע אחרי שנבחרת ישראל עד גיל 20 חזרה מארגנטינה עם מדליות הארד בזכות המקום השלישי במונדיאליטו, הערב (שני) המאמן אופיר חיים וכל שחקני הנבחרת והצוות המקצועי נפגשו במסעדת "Frame Chef & Suhi Bar" כדי לחגוג את ההישג הכביר.

האירוע נערך תחת הכותרת "מסיבת הוולקאם הרשמית לנבחרת ישראל שזכתה במקום השלישי בעולם", והמאמן אופיר חיים, צוותו וכל השחקנים שבארץ יצפו יחד בנבחרת הבוגרת שמשחקת במקביל נגד אנדורה במוקדמות יורו 2024 - משחק בו עולה בהרכב רוי רביבו להופעת בכורה, אחרי שכיכב עם נבחרת הנוער באליפות אירופה בשנה שעברה שבה סיימה ישראל כסגנית היבשת וכמובן שגם במונדיאליטו החודש.

אופיר חיים, מאמן נבחרת ישראל עד גיל 20. קובי אליהו
"הכי גאה בעולם לראות את רוי פותח". אופיר חיים/קובי אליהו
תאי עבד עם אל ים קנצפולסקי שחקני נבחרת ישראל עד גיל 20. קובי אליהו
עבד וקנצפולסקי בחגיגות בפריים/קובי אליהו

"רק עכשיו סידרנו את השעות והעניינים. באנו לחגוג פה בפריים ואנחנו מאוד נהנים מהרגע", סיפר המאמן אופיר חיים, "אני עוד לא יודע מה אני הולך לעשות בעונה הבאה ואני מקווה מאוד שאוכל להמשיך בנבחרת. השחקנים צריכים ליהנות המרגע ולחגוג כמה שיותר, אבל רק עד שמתחילה העונה כי אז זה נגמר".

על רוי רביבו שפותח היום מול אנדורה בנבחרת הבוגרת אמר: "זה מאוד מרגש וזו ההוכחה שעשינו דבר טוב. אני הכי גאה בעולם לראות את רוי פותח בהרכב ואנחנו נראה אותו כולנו עכשיו. זו הפתעה גדולה, אף אחד מאיתנו לא ידע ואנחנו מתרגשים וגאים מאוד".

שון עדרי (מימין) עם נועם בן הרוש שחקני נבחרת ישראל עד גיל 20. קובי אליהו
עדרי ובן הרוש הערב בפריים/קובי אליהו
נועם לוי אנליסט נבחרת ישראל עד גיל 20 עם הקשר רוי נאווי. קובי אליהו
רוי נאווי עם האנליסט נועם לוי/קובי אליהו
שחקני נבחרת ישראל עד גיל 20 במסעדת "פריים". קובי אליהו
מגיע להם לחגוג את ההישג העביר/קובי אליהו

עוד אמר אופיר חיים לסיכום: "יש שחקנים נוספים פה ששיחקנו בנבחרת עד גיל 21 וגם אוסקר גלוך שיחק בבוגרת, זה דור טוב ואני מקווה שתהיה לזה המשכיות גם בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully