וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר: "מעדיף קבוצה עם קהל ומסורת, אקבל החלטה בימים הקרובים"

החלוץ בן ה-33 לא פוסל את הפועל חדרה ("שום דבר לא נפל"), חושב על הפועל תל אביב ("רואה שעשו החתמות") ומאוכזב מהתקופה במכבי חיפה: "זה פגע לי בקריירה". האזינו לריאיון ב-103fm

מנהלת הליגות לכדורגל מציגה את לוח המשחקים לעונת 2023/24/צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו: טל ויסמן

בן שהר סיים חוזה במכבי חיפה אחרי שנתיים בהן מיעט לשחק וכעת צריך להחליט מי תהיה קבוצתו החדשה. בריאיון ל-103fm אמר החלוץ בן ה-33: "אצלנו בישראל מגיל 30 כבר אומרים שאתה צריך לסיים. אני הולך לקבוצה שאני רוצה לשחק בה ולהראות את עצמי, שיחזור לי החיוך ואנשים ישפטו אותי על המגרש. כמובן שאעדיף קבוצה שיש לה קהל ומסורת. שום דבר לא נפל עם הפועל חדרה. אני צריך לקבל את ההחלטה בימים הקרובים".

שהר המשיך: "אני בוחן את כל הדברים, לא אמרתי לאן אני רוצה ללכת. להגדיר אותי כשחקן חדרה - זה עדיין לא שם. אני שמח שיש רצון מצד הקבוצה, אבל אני עדיין בודק את כל הדברים. חשוב לי לבחור את הקבוצה הנכונה, במיוחד נוכח העובדה שלא שיחקתי במכבי חיפה העונה. לא אלך לכל מקום שיגידו לי. אני מסתכל על הפועל תל אביב ואני כן רואה שהם עשו כמה החתמות. הפועל הייתה ותהיה קבוצה גדולה בארץ, והיא צריכה בעלים יציבים וחזקים. כרגע אני שוקל הכול".

האזינו לריאיון

על התקופה במכבי חיפה אמר: "בהתחלה היה טוב, אבל אחר כך נפצעתי. לא שיחקתי, לא נתנו לי אפשרות להראות את עצמי. הייתי מאוכזב וגם עכשיו אני מאוכזב ממה שהיה בקבוצה, זו הייתה תחושת פספוס. אני שומע אוהדים ששואלים מה קרה. אני לא מאשים אף אחד, אני מאוכזב כי זה פגע לי בקריירה. בסופו של דבר, חלוץ זה חלוץ. קבוצות קצת נרתעות ממה שהיה בשנה האחרונה, זה לגיטימי. אני עדיין אותו שחקן, ומתאמן כל יום".

  • עוד באותו נושא:
  • בן שהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully