וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה ימים לפני ישראל: אחד מכוכבי גרמניה נופה בגלל פציעה

אנסגר קנאוף לא ישחק ביורו U21, פין אולה בקר מהופנהיים זומן במקומו. ישראל תפגוש את אלופת אירופה בחמישי (19:00, ספורט1)

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.6/ספורט1

אנסגר קנאוף, אחד השחקנים הבולטים של הנבחרת הצעירה של גרמניה, ייעדר מהיורו שייצא לדרך מחרתיים (רביעי) וכמובן לא ישחק נגד ישראל ביום חמישי. החבורה של גיא לוזון הוגרלה לבית ג' ומלבד גרמניה - אלופת אירופה המכהנת - תשחק גם נגד אנגליה וצ'כיה.

קנאוף שיחק בעונה החולפת כמושאל מבורוסיה דורטמונד לאיינטרכט פרנקפורט ופיינליסטית הגביע מימשה אופציה לרכוש אותו ושילמה לדורטמונד 5 מיליון יורו. במקומו של שחקן הכנף הכישרוני, זומן פין אולה בקר מהופנהיים.

גרמניה וישראל כבר נפגשו במוקדמות והגרמנים ניצחו 2:3 בביתם ו-0:1 בפתח תקוה. מאז שהסתיים שלב המוקדמות, הנבחרת של אנטוניו די סלבו רחוקה מלהרשים והשיגה רק ניצחון אחד בחמישה משחקי ידידות. בשני משחקי ההכנה שערכה במרץ, גרמניה נפרדה מיפן ב-2:2 ומרומניה ב-0:0.

שחקן הנבחרת הצעירה של גרמניה, אנסגר קנאוף. Karina Hessland, GettyImages
גרמניה תסתדר בלעדיו? קנאוף/GettyImages, Karina Hessland

אליפות אירופה תתקיים ברומניה וגאורגיה (21 ביוני עד ה-8 ביולי) וכל המשחקים של ישראל יתקיימו בקוטאיסי. משחקי הטורניר יועברו בשידור ישיר בחבילת הערוצים של ספורט1.

המשחקים של הנבחרת הצעירה:

22.6, 19:00, ספורט1: גרמניה - ישראל
25.6, 19:00, ספורט1: אנגליה - ישראל
28.6, 19:00, ספורט1: ישראל - צ'כיה

הנבחרות שיסיימו בשלושת המקומות הראשונים יעפילו לאולימפיאדת 2024. צרפת כבר שם בזכות היותה מארחת ואנגליה לא תשתתף בגלל שבמשחקים האולימפיים היא חלק מבריטניה. המשמעות היא שייתכן שגם נבחרת שתודח ברבע הגמר תעפיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully