וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סימנו מטרה ברורה - לזכות במדליה באליפות אירופה"

נבחרת השחייה האומנותית של ישראל תתחרה השבוע בפולין במטרה לעלות על הפודיום במשחקי אירופה. נעם צבי: "לנבחרת ישראל יש מוטיבציה מיוחדת להוכיח, בעיקר על אדמת פולין, שאנחנו מצטיינים"

נבחרת השחייה האומנותית של ישראל נחתה בעיר אושוויצ'ם בפולין ותשתתף במשחקי אירופה שיימשכו מה-21 עד ה-25 ביוני. עבור השחייה האומנותית נחשבת תחרות זו כאליפות אירופה של איגוד השחייה האירופאי, והמטרה של הנבחרת היא לעלות על הפודיום ולהמשיך בהצלחה של הענף בשנים האחרונות.

כחלק מניהול המשלחת למשחקי אירופה, יקיים מחר הוועד האולימפי טקס מיוחד במחנה ההשמדה בירקנאו לזכר השואה, בו תשתתף הנבחרת. בנבחרת 11 ספורטאיות וארבע מאמנות. בתרגיל הדואט יתחרו אריאל נשיא ושלי בובריצקי, ולתרגיל הקבוצתי יצטרפו אליהן עדן בלכר, ניקול נחשונוב, מיה דורף, נטע רוביצ'ק, קטי קונין, נוי גזלה, איה מזור, שני שראייזן ושעיה שר שלום. מאמנות הדואט הן אנה טרס וסבטלנה בלכר ומאמנות הקבוצתי לריסה קונין וולריה אנפרייבה.

נעם צבי, יו"ר ענף השחייה האמנותית באיגוד השחייה: "כל מעצמות השחייה האמנותית באירופה מגיעות לאליפות זו והתחרות תהיה קשה. יחד עם זאת לנבחרת ישראל יש מוטיבציה מיוחדת להוכיח, בעיקר על אדמת פולין, שאנחנו לא רק חיים וקיימים אלא גם מצטיינים. לכן סימנו מטרה ברורה להגיע לפודיום ולזכות במדליה השנייה אי פעם לענף באליפות אירופה".

  • עוד באותו נושא:
  • שחייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully