וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה טוען: "מישהו בברצלונה הטעה את צ'אבי"

עודכן לאחרונה: 19.6.2023 / 15:32

מאמן בארסה טען שסיטי טרפדה את המעבר של קאנסלו, פפ מבהיר: זה לא נכון. עוד מגווארדיולה: "אני יודע שצ'אבי התקשר המון פעמים לגונדואן"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.6/ספורט1

בתקופה האחרונה מאמן ברצלונה, צ'אבי הרננדס, טען שמנצ'סטר סיטי חסמה את הניסיון של בארסה להחתים את ז'ואאו קאנסלו בהשאלה במהלך חלון ההעברות של ינואר. הקטאלונים היו להוטים להחתים את הפורטוגלי בהשאלה בחורף, לאחר שהסתכסך עם פפ גווארדיולה. עם זאת, המגן הימני חתם בסופו של דבר בבאיירן מינכן במקום.

צ'אבי האמין שמנצ'סטר סיטי הייתה הסיבה לכישלון של בארסה להחתים את קאנסלו, ואמר: "רצינו את ז'ואאו קאנסלו בבארסה בינואר, הציעו לו אותו ואמרנו שכן. ואז סיטי דנה בסוגיה בתוך המועדון, ואז אמרו לנו שהם לא רוצים לאפשר לז'ואאו לעבור לברצלונה".

עם זאת, גווארדיולה הכחיש כעת לחלוטין את הטענות של מאמן ברצלונה, וקבע כי סיטי מעולם לא קיבלה הצעה מברצלונה על קאנסלו. "צ'אבי קיבל מידע מוטעה. זה רחוק מהאמת. החלטנו שז'ואאו חייב לעזוב ולא אכפת לנו לאן, כמו אם הוא רוצה ללכת ליונייטד, שהיא היריבה העירונית", אמר גווארדיולה, כפי שצוטט ב-SPORT.

"אני לא אומר ששיקרו לו, אבל אני אומר שהוא קיבל מידע מוטעה. הוא הלך לבאיירן כי באיירן רצתה אותו. לא קיבלנו שום הצעה מבארסה".

לאחר שפספסה את צירופו של קאנסלו בינואר, ברצלונה מקווה להחתים אותו בהשאלה הקיץ. עם זאת, כפי שהדברים נראים, נראה שהם נמצאים בפיגור מאחורי ארסנל במירוץ, שכן התותחנים מוכנים להחתים אותו לצמיתות.

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. GettyImages
"כמה שנים לקח לנו לקחת את הגביע הראשון? בואו ניתן להם זמן". פפ/GettyImages
צ'אבי מאמן ברצלונה. רויטרס
הטעו אותך אדוני. צ'אבי/רויטרס

גווארדיולה דיבר גם על ההתקדמות של ברצלונה תחת צ'אבי, והצהיר שהם בדרך הנכונה ויכולים להצליח באירופה אם יינתן להם זמן. "צ'אבי ומתאו אלמאני יודעים הרבה יותר טוב ממני מה הם צריכים לעשות. כשאתה מנצח בלה ליגה אתה הקבוצה הטובה ביותר, ובליגת האלופות, כשהם הגיעו לשלב הבתים היו להם הרבה פציעות בחוליית ההגנה, היו גם החלטות שיפוט מול אינטר", אמר.

"אנחנו אלופים כי שחקן החטיא מולנו משלושה מטרים מול השוער. שלושה מטרים! זו הסיבה שעכשיו אנחנו אומרים שאנחנו הכי טובים", הוסיף, לפני שאמר: "כמה שנים לקח לנו לקחת את הגביע הראשון? בואו ניתן להם זמן. המועדון יודע היטב מה הוא צריך לעשות כדי לעשות צעד נוסף קדימה".

בהתייחס לקשיים הפיננסיים איתם ברצלונה מתמודדת, גווארדיולה טען שזו הייתה אחריותם של מנהלי העבר, בזמן שהוא גם שיבח את ז'ואן לאפורטה על כך שניסה לסדר את העניינים במועדון.

"זו לא בעיה של סיטי או פ.ס.ז'. בארסה הוציאה 400 מיליון יורו על שלוש העברות, זו בעיה שנוצרה על ידי מי שהיו אחראים על המועדון לפני כן", אמר הבוס של סיטי, "לאפורטה עושה מאמץ מטורף, אף אחד לא יכול להרים ככה את הקבוצה כפי שעשה ולקחת אליפות".

פפ נשאל על העובדה שאחד מהשחקנים הכי מרכזיים בהצלחה של סיטי בתקופה האחרונה, אילקאי גונדואן. מועמד לברצלונה. "אני אשמח אם הוא יישאר בסיטי", אמר גווארדיולה, "אני יודע שצ'אבי התקשר אליו הרבה פעמים. אם בארסה תיקח אותו מאיתנו, היא תקבל שחקן יוצא מהכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully