וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראקמאן ג'ודי מסכנין זכה בתואר מר ישראל

קאנטרי סכנין הצמיח אלוף נוסף: "מר ישראל". ד"ר חולוד אבו חרפה, הבעלים של הקאנטרי: הספורט הוא התשובה שלנו למנוע אלימות בחברה הערבית"

ראקאן גודי. יחצ,
ראקאן גודי/יחצ

קאנטרי סכנין, הקאנטרי הוותיק באיזור שמנוהל על ידי ד"ר חולוד אבו חרפה, הצמיח אלוף נוסף: "מר ישראל", ראקאמן ג'ודי, בן 26 מאמן הכושר של קאנטרי סכנין והוא מצטרף לשורה של מצטייני ומצטיינות ספורט שהצמיח הקאנטרי בתחומים שונים כגון שחייה, כושר, עיצוב הגוף ועוד.

הקאנטרי היום הוא בית לאלפי מתאמנים וותיקים, בתחומים שונים: ילדים ונוער בשחייה, צעירים, אנשים עם מוגבלויות, מקצועות אתלטיקה וכושר והוא מהווה בית לכל מי שמקפידים לשמור על הבריאות שלהם.

הקאנטרי תומך בספורטאים מצטיינים ובבני נוער שרוצים להתאמן, מתוך אמירה חשובה שאומרת שהשקעה בספורט תפחית את האלימות ברחובות, לכן גם הקאנטרי נותן מחירים מוזלים לצעירים, במטרה לאפשר לכל אחד ואחת את הנגישות לספורט.

ד"ר חולוד אבו חרפה, הבעלים של הקאנטרי: "קאנטרי סכנין תמיד היה המוביל בכל איזור הצפון וכשאנחנו מצליחים לקדם עוד ספורטאי שזוכה בפרס זו עבורנו שמחה, התרגשות וגאווה גדולה. אנחנו מקדמים ילדים ונוער בשחייה. אנחנו מאושרים להעסיק את האנשים הכי טובים והכי מקצועיים בתחום עם תעודות והצלחות, אחד מהם הוא ראקמן ג'ודי שזכה בפרס "מר ישראל" השבוע. תמכנו בו, עודדנו אותו, נתנו לו מסגרת עבודה שתהיה מותאמת לשעות האימונים שלו וחופשים ככל שהוא צריך. עשינו הכל כדי שיצליח ואנחנו מאושרים, גאים ושמחים שהוא אחד מאנשי הצוות המסורים שלנו. גם המתאמנים והלקוחות שלנו יכולים להיות גאים שמי שמאמן אותם הוא האלוף של כל מדינת ישראל וייצג אותנו בעולם".

השבוע התקיימה תחרות "מר ישראל" בעפולה, בה זכה מאמן הכושר מקאנטרי סכנין, ראקמן ג'ודי.
ג'ודי, בן 26, מתגורר בג'דידה מכר, זכה במקום הראשון בקטגוריה שלו ואז ניצח את כל זוכי המקום הראשון לדורותיהם, לתחרות הזו קוראים "אלוף האלופים". בעקבות הכתרתו בתואר אלוף האלופים, הוא ייצג את מדינת ישראל בתחרויות בדובאי ובפורטוגל.

ראקאמן ג'ודי: "אני נרגש מאוד ומודה לקאנטרי סכנין על כל התמיכה והעזרה שאיפשרה לי להגיע ולהתמודד בתחרות. הגעתי לתואר הזה בעבודה קשה, באימונים של יותר מ10 שנים, בתזונה נכונה ובהשקעה אדירה. אני מודה לקאנטרי סכנין על הסיוע באימונים, על העזרה, התמיכה והרוח הגבית. זה ספורט של עבודה קשה ואני מקווה לייצג את ישראל בצורה הטובה ביותר".

  • עוד באותו נושא:
  • סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully