וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנית היזמות והחדשנות של הוועד האולימפי מגיעה להייטק

המטרה של תוכנית היזמות והחדשנות היא לפתח ולחזק את יכולות היזמות והחדשנות בקרב מנהיגי הספורט הישראלי, ובמקביל לשפר את התרבות הארגונית

תוכנית היזמות והחדשנות ב-AppsFlyer. יחצ,
תוכנית היזמות והחדשנות ב-AppsFlyer/יחצ

במשרדי חברת AppsFlyer התקיים השבוע מפגש במסגרת תוכנית היזמות והחדשנות של הוועד האולימפי, ארגון המאגד את כל הענפים האולימפיים בישראל. המטרה של תוכנית היזמות והחדשנות היא לפתח ולחזק את יכולות היזמות והחדשנות בקרב מנהיגי הספורט הישראלי, ובמקביל לשפר את התרבות הארגונית. המפגש הרביעי שבסדרת המפגשים התמקד בתחום איסוף וניתוח נתונים, בניית תוכניות אסטרטגיות וניהול פרויקטים.

התוכנית נולדה ממאמץ משותף של יעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי, בשיתוף עם ועדת ההיגוי בה חברים דמויות מחברות ההייטק המובילות בישראל - סיילספורס, אינטל, גוגל ו-AppsFlyer. התוכנית, שכוללת שישה מפגשים, מסתיימת בהצגת פרויקט גמר של המשתתפים. לאורך התוכנית, צוות של מנטורים מהחברות השותפות מלווים את המשתתפים בתוכנית.

בקורס משתתפים כ-16 מנהלות ומנהלים מתחום הספורט, ספורטאים וספורטאיות לשעבר: ציפי אובזילר-הירש טניסאית עבר, מירי שלו, מנכ"לית איגוד הכדוריד, רוגל נחום, המנהל המקצועי של איגוד האתלטיקה, ספורטאי אולימפי ושיאן ישראל בקפיצה משולשת, אלמראענה מנאסק, מנהלת תחום הספורט במועצה האזורית פרדיס ועוד.

במסגרת המפגש, המשתתפים רכשו ידע ומיומנויות מהרצאות של עובדי ועובדות חברת AppsFlyer שעסקו ביזמות וספורט, הגדרת יעדים וזיהוי מדדי הצלחה, ניתוח נתונים בספורט ועוד.

לירון אור, ראשת תחום אחריות תאגידית בחברת AppsFlyer: "אנחנו מאמינים שהדרך המשמעותית ביותר של החברה היא היכולת שלה לחולל שינויים ארוכי טווח ולהשפיע על העולם היא בזכות האנשים שלנו, דרך הידע, הכלים והמיומנויות הייחודיות, והליבה העסקית שלנו. על כן, אנחנו שמחנו מאוד לארח במשרדים שלנו את בכירי הספורט הישראלי ולהעניק להם מהידע הנרחב שלנו."

לימור מזרחי, מנהלת פרויקט "היום שאחרי" בוועד האולימפי בישראל: "הוועד האולימפי בישראל מברך על השותפות עם החברות המובילות בהיי-טק בהובלת תוכנית יזמות וחדשנות לבכירי השדרה הניהולית בספורט הישראלי. המפגש ב-AppsFlyer היה מעשיר מאוד, נתן כלים לבניית תוכניות עבודה, תכנון אסטרטגי מבוסס נתונים, וניהול פרויקטים."

  • עוד באותו נושא:
  • חדשנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully