וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר מנצ'סטר סיטי: "מתוסכל" מההאשמות הפיננסיות שפוגעות בלגיטימציה של הטרבל

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 8:45

חאלדון אל מובארק תוקף: "יש לי דעה מאוד נחרצת על החקירה נגדנו, אדבר כשזה ייגמר, תאמינו לי". וגם: השיחה המתוקה עם גווארדיולה אחרי הזכייה בצ'מפיונס

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.6/ספורט1

יו"ר מנצ'סטר סיטי, חאלדון אל מובארק, הודה שהוא "מתוסכל" מכך שהלגיטימציה של הטרבל של קבוצתו מוטלת בספק בגלל האשמות על עבירות כספיות על ידי הפרמייר ליג.

סיטי השלימה את הטרבל הראשון של הכדורגל האנגלי אחרי כמעט 25 שנה כזכתה בליגת האלופות עם ניצחון 0:1 על אינטר באיסטנבול. הזכייה הגיעה חודשים ספורים לאחר שהמועדון הואשם ביותר מ-100 סעיפים על אי-סדרים פיננסיים בין 2009 ל-2018, שעלולים, אם יוכחו, לגרום לכך שלסיטי ייפסלו תארים או אפילו תוענש בהורדת ליגה.

הדבר עורר דיון ותהיות האם הצלחת הקבוצה של פפ גווארדיולה - שזכתה באליפות אנגליה בחמש מתוך שש העונות האחרונות - הושגה בצורה הוגנת.

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי עם ארלינג הולאנד, גמר ליגת האלופות 2023. Lars Baron, GettyImages
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי עם ארלינג הולאנד, גמר ליגת האלופות 2023/GettyImages, Lars Baron
משמאל: נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין, נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן, שיח' מנסור (הבעלים של מנצ'סטר סיטי, חלדון אל מובארק (יו"ר מנצ'סטר סיטי). Catherine Ivill, GettyImages
לא מפרגנים. חאלדון אל מובארק (מימין)/GettyImages, Catherine Ivill

"זה מאוד מתסכל כי זה לוקח כל כך הרבה מהעבודה הגדולה שמתרחשת במועדון הזה, וזה קורה לא רק על מגרש הכדורגל", אמר חאלדון בראיון באתר המועדון.

"במגרש הכדורגל, מה שהשחקנים האלה השיגו השנה, הטרבל, הוא מדהים. אני מקווה שאנשים יתמקדו וישפטו אותם על הכדורגל שלהם ועל מה שהם משיגים על המגרש ומה שהם משיגים בכל מסגרת שהם משחקים ומצליחים בה.

"זו המציאות. המועדון בכללותו מנוהל היטב, מנוהל היטב. אנשים יזרקו עלינו את ההאשמות, יגידו שאנחנו 'הבזבזנים הכי גדולים', 'הסגל הכי יקר', הלוואי ואנשים היו יכולים פשוט לעצור ולשאול את השאלות ולקבל את העובדות ואז להגיב".

עדיין אין לוח זמנים מתי התהליך עשוי להסתיים. "ברור שאני לא יכול לדבר על ההאשמות נגדנו לצערי בגלל סיבות משפטיות", הוסיף חלדון, "ומה שבמילא תמיד הייתי עושה זה להגיב רק בסיום, אז אני חושב שאנחנו הולכים לעבור את ההליך המשפטי. אלו הליכים שלוקחים זמן, וכשזה יגמר נדבר.

"ואז אני אביע את דעותיי המאוד בוטות ונחרצות, אני מבטיח. יש לי דעות מאוד חזקות על הדבר הזה, אבל לצערי אני הולך להיות מאופק מאוד היום".

חלדון הודה שחש "הקלה" לאחר שסיטי זכתה בליגת האלופות בפעם הראשונה בתולדותיה, לאחר שהתקרבה לתואר מספר פעמים תחת גווארדיולה, ופישלה.

גווארדיולה חתם בנובמבר על חוזה חדש לשנתיים שישאיר אותו במנצ'סטר עד 2025 ויו"ר סיטי אמר שהם מכוונים אפילו ליותר גביעים תחת המאמן בן ה-52.

"אני כבר חושב על השנה הבאה", אמר, "הייתה בדיחה ביני לבין המנכ"ל פרן סוריאנו והמנהל המקצועי צ'יקי בגיריסטיין עם פפ, כשהיה לנו את הרגע שלנו, הסתכלנו אחד על השני וכאילו אמרנו, 'בסדר, עכשיו אנחנו צריכים לעשות את זה שוב'. יש לנו עוד כל כך הרבה מה להשיג, והאתגר נמשך, והמסע נמשך ובתקווה שבשנה הבאה נוכל להפיק עוד שנה מיוחדת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully