וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטי החוזה של ליאו מסי עם ערב הסעודית נחשפו, כולל האיסור על משפחתו

עודכן לאחרונה: 19.6.2023 / 14:24

"ניו יורק טיימס" מפרסם פרטים על החוזה של מסי עם משרדי תיירות של סעודיה, שכולל שורה של מטלות קטנות עבור תמורה של עשרות מיליוני דולרים

השער של ליאונל מסי מול אוסטרליה/ספורט1

העיתון האמריקאי "ניו יורק טיימס" מדווח שקיבל גישה לפרטי החוזה של ליאונל מסי עם ערב הסעודית, שבמסגרתו הכוכב הארגנטינאי יכול לקבל עד 22.5 מיליון יורו במשך שלוש שנים עבור מספר הופעות פומביות, קומץ פרסומות ברשתות החברתיות וחופשות בתשלום בממלכה עם משפחתו וילדיו.

המסמך מכיל תנאי אחד: מסי לא יכול לומר שום דבר שיכול "להכתים" את ערב הסעודית, כפי שטוען ה"ניו יורק טיימס", ולא יכול לבקר אותה בפומבי, כמו גם משפחתו.

מי שזכה בגביע העולם עם ארגנטינה בדצמבר מצטרף לספורטאים אחרים שגויסו על ידי המדינה, שמנסה לשפר את תדמיתה, במקביל להשקעה עצומה שעשתה המדינה בענפי ספורט מקצועיים נוספים כמו רכישת ניוקאסל, אירוח קרבות אגרוף, פורמולה 1, גולף מקצועני, טניס, חתירה, כדורעף חופים ועוד.

בפברואר 2021, מספר שבועות לאחר סגירת העסקה, מסי כתב מכתב לשר התיירות הסעודי ובו התנצל על כך שלא יכול היה להגיע לביקור המתוכנן. הוא הודיע שהוא נאלץ להיעדר עקב חובותיו ככדורגלן, אז בברצלונה, למשחק הליגה שלו מול בטיס והמשחק הראשון בחצי גמר גביע המלך מול סביליה.

עד אז "פרטי החוזה של מסי עם רשות התיירות היו סוד שמור היטב" אולם כעת העיתון מפרסם את פרטי החוזה שנחתמו ביום 1ה- בינואר 2021 על ידי ליאו מסי ואחיו רודריגו, המנהל המסחרי של ליאו.

ליאונל מסי, ערב הסעודית. Yasser Bakhsh, GettyImages
רק אל תגיד מילה רעה. מסי בערב הסעודית/GettyImages, Yasser Bakhsh

להלן חלק מהסכומים:

1.8 מיליון יורו - לחופשה משפחתית שנתית של חמישה ימים או שתי חופשות שנתיות של שלושה ימים כל אחת. הוצאות הנסיעה ואירוח ברמת חמישה כוכבים יחולו על ממשלת סעודיה עבור מסי ועד 20 בני משפחה וחברים.

1.8 מיליון יורו - עבור קידום ערב הסעודית בחשבונות המדיה החברתית 10 פעמים בשנה, בנוסף לתמונות מהחופשות שלהם בממלכה.

1.8 מיליון יורו - להשתתפות בקמפיין תיירותי שנתי. (בנובמבר הם שיתפו את הקמפיין הראשון, סרטון שצולם בצורה במדבר).

1.8 מיליון יורו - לעבודות צדקה והופעות.

סך הכל מדובר בחוזה של כ-25 מיליון יורו, שבמסגרתו המקסימום שהשחקן צריך לעשות זה לנסוע לחופשת במלון חמישה כוכבים עם משפחתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully