וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נעבוד הרבה ונדבר מעט": צפו בבכר פוגש את שחקני הכוכב האדום

הישראלי העביר אימון בכורה באלופת סרביה ואמר לשחקנים: "רוצה שהאוהדים יראו את הכדורגל שאני אוהב". המנהל המקצועי: "הבאנו אותו כי הציפיות גבוהות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.6/ספורט1

אחרי מעמד החתימה ומסיבת העיתונאים שבה הוצג, היום (שני) אפשר להכריז על תחילתו של עידן ברק בכר בכוכב האדום בלגרד גם על כר הדשא. הצוות הישראלי בראשותו של המאמן קיים אימון בכורה באלופת סרביה, כאשר זמן קצר לפניו נערך המפגש הראשון עם 25 משחקני הקבוצה בחדר ההלבשה, בנוכחותו של המנהל המקצועי זבזדן טרזיץ'.

שמונה שחקנים נוספים יצטרפו לקדם העונה בהמשך. בהיעדרם, בכר אמר לנוכחים: "אני שמח להיות כאן לראות את כולכם. אתמול הייתי בדרבי של בלגרד בכדורסל וראיתי את חלקכם שם. זה היה מאוד מרשים, אהבתי את האווירה, ובגלל שניצחנו אצטרך לבוא גם למשחק הבא כדי להביא מזל. התרגשתי מאוד מהאווירה ומהאוהדים, ואני רוצה שהאוהדים האלה יראו את הכדורגל שאני אוהב. כדי שזה יקרה, אנחנו צריכים לעבוד מאוד קשה ולהשתפר. אני לא אוהב לדבר הרבה, אני אוהב לעבוד. אז נעבוד הרבה ונדבר מעט".

ברק בכר באימון בכורה כמאמן הכוכב האדום בלגרד. ערוץ היוטיוב של הכוכב האדום בלגרד, צילום מסך
מיעט בדיבורים. ברק בכר/צילום מסך, ערוץ היוטיוב של הכוכב האדום בלגרד

צפו: אימון הבכורה של ברק בכר בכוכב האדום בלגרד

טרזיץ' אמר לשחקנים: "אתם יודעים למה אנחנו מצפים - לתארים. מחכה לנו השתתפות בשלב הבתים של ליגת האלופות, הציפיות מאיתנו גבוהות ולכן הבאנו את המאמן שרצינו זמן רב, רצינו לעשות צעד קדימה. אני מקווה שתקשיבו לו, שהכל יהיה כמו שאנחנו מצפים ונגשים את החלומות של האוהדים".

לאחר מכן פנה המנהל המקצועי לתקשורת הסרבית: "אני מקווה ששיתוף הפעולה עם בכר יהיה מוצלח ויעמוד בציפיות הגבוהות של הקהל והציבור. אנחנו זקוקים לדם חדש ויהיו שישה-שבעה שחקנים חדשים בהרכב, זה מה שהמאמן רצה ואנחנו מכבדים את זה".

בנוסף, האיש שהביא את בכר דיבר על השוער מילאן בוריאן, ממנו המאמן הישראלי נפטר אחרי שעמד בין הקורות של הכוכב האדום בשש העונות האחרונות ואף שימש כקפטן: "היו לנו תכניות לגבי מוריאן והוא נתן המון למועדון, אבל המאמן החדש לא לקח אותו בחשבון אפילו שהחתמנו אותו על חוזה חדש בשנה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully