וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן אהרוני מונה למאמן הפועל חיפה: "צעירים יגיעו בעקבותיו"

אחרי שעזב את בני הרצליה, המאמן בן ה-49 עובר צפונה. יו"ר הקבוצה: "מתאים לקבוצה הצעירה והלוחמת שנבנה"

אחרי שעזב את בני הרצליה והוחלף על ידי דן שמיר, אורן אהרוני מצא קבוצה חדשה. המאמן בן ה-40 מונה היום (שני) רשמית למאמן הפועל חיפה. "אני שמח להצטרף למשפחת הפועל חיפה, מועדון עם מסורת מפוארת בכדורסל הישראלי, וביחד עם כל הצוות נתחיל לבנות את העונה הבאה", אמר אהרוני.

יו"ר הקבוצה, יובל רוסמן, אמר: "המטרה שלנו היא לבנות קבוצה צעירה ולוחמת ואנחנו משוכנעים שאורן הוא המאמן המתאים לכך. עם ההישגים המרשימים בשנתיים האחרונות בליגת העל, ולצד העבר בעתודה ולפני כן בנבחרת הנוער, אני משוכנע ששחקנים צעירים ירצו להגיע אלינו בעקבותיו".

אורן אהרוני מאמן בני הרצליה. ברני ארדוב
מקום חדש, אווירה חדשה. אורן אהרוני/ברני ארדוב

אהרוני בן ה-49 אימן בשנתיים האחרונות באופן מוצלח ביותר את בני הרצליה. הוא לקח את הקבוצה בקיץ 2021, זכה איתה בגביע המדינה השני בתולדותיה ונעצר רק בגמר הפלייאוף בעונה שעברה. העונה הדריך את הרצליה בליגת האלופות של פיב"א. לפני הקדנציה בשרון היה המנהל המקצועי של מחלקת הנוער של מכבי תל אביב ואימן את קבוצת הנוער, ולפני כן אימן בליגת העל את מכבי גבעת שמואל, ועונה אחת את עירוני רמת גן בליגה הלאומית.

הפועל חיפה, שתפתח את העונה הרביעית ברציפות שלה בליגת העל, לא תשתתף בעונה הבאה באירופה אחרי שבעונה שעברה נעצרו בשלב הבתים השני ביורופקאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully