וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף, רוני רוזנטל וטל ברודי משיקים אפליקציה חדשה

LEAP - הפלטפורמה החדשה שתאפשר לספורטאים חובבים ואנונימיים לזכות בהכרה. בימים אלו הפלפורמה מגייסת משקיעים באמצעות פלטפורמת fundit מקבוצת headstart לטובת הרחבת הפעילות וכניסה לשווקים נוספים

דני אבידור עם ג'ורדי קרויף. יחצ,
דני אבידור עם ג'ורדי קרויף/יחצ

פלטפורמה חדשה בשם LEAP עומדת לעשות מהפכה בעולם הספורט, ולספק פתרון ייחודי ותחרותי לספורטאים חובבים ואנונימיים, לזכות בהכרה על כישרונם, להיחשף לקהל רחב של ספורטאים.
הפלטפורמה מאפשרת תחרות אונלין בין הטאלנטים לבין חובבי הספורט.

מאחורי הפלטפורמה עומדים בכירי ענף הספורט בהווה ובעבר ובהם ג'ורדי קרויף, רוני רוזנטל, טל ברודי ועוד, מזמינה את חובבי הספורט והטאלנטים להתחרות עם טאלנטים נוספים ברחבי העולם, ובאמצעות התחרות, לשפר את הדירוג שלהם ולקבל לראשונה כרטיס שחקן דיגיטלי אשר משקף את הביצועים שלהם. LEAP הינה "Game changer" מאחר ואותם טאלנטים משתפים כיום סרטונים שלהם ביתר הרשתות החברתיות, אך מלבד לייקים ותגובות אין יכולת מספרית למדוד את ההצלחה שלהם.

איך זה עובד:

  • 1. יצירת סרטון - הטאלנט מצלם סרטון יכולות ומעלה אותו לאפליקציה
  • 2. תחרויות ראש בראש - הטאלנט מתחרה בטאלנטים נוספים ברחבי העולם ע"י סרטון ביצועים משלו.
  • 3. שיפור הדירוג - הצופים בתחרות יבחרו את המנצח - הטאלנט יקבל ניקוד לכרטיס השחקן הדיגיטלי שלו.
  • 4. תגמול - הדירוג יזכה את הטאלנט בקרדיטים - אותם ניתן להמיר לפרסים בתוך האפליקציה ומחוצה לה.

מחקרים מראים - כ-500 מיליון ברחבי העולם מגדירים את עצמם כספורטאים חובבים וחולמים להתמקצע בתחום רובם המוחלט לא באמת מצליחים לממש את הכישרון שלהם ומרגישים תחושת "כישלון" עם העובדה שלא הצליחו. LEAP שואפת להפוך את אותם אנשים לטאלנטים ולקבל במה ראויה לכישרון שלהם, עם ההבנה שלא צריך להיות מסי או רונאלדו בשביל לקבל הכרה או להפוך לטאלנט. יש לציין כי במקביל LEAP תהווה חוט מקשר בין ארגוני ספורט וקבוצות לבין קהל האוהדים שלהם באמצעות עולם התוכן החדש. כחלק מהצמיחה בעולמות ה-b2b2c החל כבר שת"פ ראשוני עם מכבי העולמית כ-500 אלף אתלטים וחברים בארגון ברחבי העולם.

אל המיזם חברו שגרירים רבים ובולטים בענף הספורט כחלק מהוועד המייעץ, הפועלים למען מימוש חזון החברה : ג'ורדי קרויף, המנהל המקצועי של ברצלונה, אריק זאבי, זוכה מדלייה אולימפית ארגון מכבי העולמי ועוד. טל ברודי, כדורסלן מכבי תל אביב המיתולוגי לשעבר, רוני רוזנטל חלוץ ליברפול לשעבר, לואיס חוזה רודריגוז סאפטרו, ראש ממשלת ספרד לשעבר שיפתח בפני החברה את היחסים עם אמריקה הלטינית. השגרירים יירתמו את השחקנים הגדולים ביותר בעולם לקחת חלק פעיל בפלטפורמה ולהזמין את יוצרי התוכן לחקות ולהתחרות מולם.

בימים אלו, יוצאת LEAP לקמפיין גיוס באמצעות פלטפורמת fundit מקבוצת headstart, קבוצת מימון ההמונים הגדולה והמצליחה בישראל. באמצעות הגיוס, תוכל החברה לסגור הסכמים ושיתופי פעולה רבים עם קבוצות, ארגוני ספורט וליגות ברחבי העולם, על מנת להמשיך להכניס את המוצר לשווקים גלובליים בזירה הבינלאומית.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

"יעזור למקסם יכולות"

דני אבידור, מנכ"ל ומייסד LEAP- "אנחנו בעיצומה של בניית פלטפורמה חשובה שתאפשר לספורטאים צעירים לקבל את הנראות והתגמולים המגיעים להם על סמך רמת הכישרון שלהם", אומר דניאל אבידור, מנכ"ל ומייסד LEAP. "במשך זמן רב מדי, ספורטאים מרקע או אזורים גיאוגרפיים מסוימים ראו ב'מקצוענים' את הפתרון היחיד לשיפור חייהם, ואנחנו ב-LEAP כאן כדי להראות להם שספורט מקצועני הוא לא הניצחון היחיד. אנו יוצרים את תחרות כישרונות הספורט הגדולה ביותר במרחב הדיגיטלי במטרה לגשר בין תעשיית הספורט המסורתית לבין שילוב ספורטאים חובבים ואוהדי ספורט אגדתיים כדי לפתוח יקום חדש לגמרי שבו לכולם יש סיכוי שווה להתחרות על המקום ה-1 על ידי הבאת כישורים פיזיים לתוך המרחב הדיגיטלי."

ג'ורדי קרויף, המנהל המקצועי של ברצלונה: "אני מלווה את LEAP מתחילת דרכה, ומאמין שהיכולת להנגיש פלטפורמת ספורט לכל הילדים בעולם חשובה. מאז ומעולם משפחתי ואני האמנו במצוינות , וLEAP תעזור לכל ילד באשר הוא למקסם את יכולותיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully