וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשש בבית"ר גובר: אברמוב יעזוב אם העונש לא יומתק?

19.6.2023 / 10:30

סערת גמר הגביע: בבירה ממתינים בדריכות שיא לדיון בבית הדין העליון של ההתאחדות בערעור שהגישו. אם העונש הכבד יישאר על כנו, הבעלים ישקול את עתידו והקבוצה עשויה לעלות עם שחקני נוער לאלוף האלופים. בינתיים בניית הסגל בקיפאון מוחלט

הפגנת אוהדי בית"ר ירושלים מול ביתו של דיין בית הדין ישראל שמעוני/באדיבות המצולמים

דריכות רבה בבית"ר ירושלים, שממתינה לקבלת תשובה מבית הדין העליון בנוגע לערעור הנוסף שהגישו ראשי המועדון על העונש הכבד שהושת על הקבוצה. כזכור, בעקבות אירועי גמר גביע המדינה ולאחר שהוגש ערעור ראשון אחרי פסיקת בית הדין של ההתאחדות, פסק בית הדין העליון לבית"ר ירושלים עונש של הפחתת שלוש נקודות בפועל וכן הרחקה ממפעל גביע המדינה לעונה הקרובה, בנוסף לקנס של 70 אלף שקל בפועל ועוד הפחתת שלוש נקודות על תנאי לשנה על כל עבירה נוספת של התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות או פריצת קהל לשדה המשחק.

בבית"ר כאמור מסרבים להשלים עם הגזירה וממתינים לתשובת בית הדין העליון, האם לקבל את הערעור השני ולקבוע דיון נוסף בהרכב מורחב של חמישה דיינים. גורמים במועדון הביעו הבוקר חשש אמיתי בנוגע לעתידו של הבעלים ברק אברמוב במועדון אם העונש הכבד יישאר על כנו.

ברק אברמוב, בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
יממש את האיום? אברמוב/דני מרון

הקבוצה אמורה לפתוח מחר את אימוני טרום העונה, אך נכון לעכשיו בשל כל ענייני בית הדין וההתעסקות בערעור ובעתיד המועדון, נעצרו המגעים עם שחקנים שונים וכרגע ההכנות נמצאות בסוג של קיפאון.

גורמים בבית"ר כבר התריעו בימים האחרונים שאם העונש לא ישתנה, לא יוחתמו שחקנים בקרוב והקבוצה צפויה לעלות בהרכב טלאים של שחקני נוער, נבחנים ואפילו שוערים שישחקו כשחקני שדה במשחק אלוף האלופים נגד מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully