וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלוגון הוליך את נבחרת ארה"ב לזכייה בליגת האומות, ושלח מסר תקיף לארסנל

עודכן לאחרונה: 20.6.2023 / 9:48

האמריקאים גברו 0:2 על קנדה בגמר וזכו בתואר שלישי ברציפות בקונקאקף, ומעודדים לקראת המונדיאל שיארחו ב-2026. החלוץ, שהצטיין העונה בצרפת, הבהיר לקבוצתו ארסנל: לא מוכן יותר שישאילו אותי

תקציר גמר ליגת האומות: ספרד מנצחת 4:5 את קרואטיה בפנדלים/ספורט1

פולארין באלוגון כבש את שערו הראשון במדי נבחרת ארצות הברית בניצחון 0:2 הלילה (בין ראשון לשני) על קנדה בגמר ליגת האומות של קונקאקף בלאס וגאס, והעניק לאמריקאים גביע נוסף. שערים במחצית הראשונה של כריס ריצ'רדס ובאלוגון הוליכו את ארה"ב לתואר קבוצתי שלישי ברציפות במסגרת קונקאקף, לאחר הזכיות שלה בליגת האומות ובגביע הזהב ב-2021. "אני כאן רק פרק זמן קצר, אבל כבר מרגיש שייך, ואני מרגיש חלק ממשהו גדול יותר", אמר באלוגון לאחר המשחק.

ארה"ב הייתה ללא סרג'יניו דסט ו-ווסטון מקיני, אחרי ששניהם ספגו כרטיסים אדומים בניצחון הסוער בחצי הגמר על מקסיקו ביום חמישי. המאמן הזמני בי.ג'יי קלהאן, שעדיין מדריך את הנבחרת לאחר שגרג ברהאלטר הועסק מחדש ביום שישי, יודע שהמטרה של ארה"ב היא בנייה לרגע האמת. "אנחנו מסתכלים לעבר מונדיאל 2026, ואנחנו צריכים להופיע במשחקי נוקאאוט בעצימות גבוהה", אמר קלהאן. "זה משהו שלמדנו מהמונדיאל האחרון".

חלוץ נבחרת ארצות הברית פולארין באלוגון. Omar Vega, GettyImages
חלוץ נבחרת ארצות הברית פולארין באלוגון/GettyImages, Omar Vega
חלוץ נבחרת ארצות הברית פולארין באלוגון חוגג את הזכייה בליגת האומות. Omar Vega, GettyImages
חלוץ נבחרת ארצות הברית פולארין באלוגון חוגג את הזכייה בליגת האומות/GettyImages, Omar Vega

באלוגון יליד ברוקלין, 21, כבש העונה 22 שערים ב-39 משחקים בכל המסגרות במדי ריימס הצרפתית, הכי הרבה אי פעם עבור שחקן אמריקאי באחת מחמש הליגות הבכירות באירופה. הוא נולד בניו יורק, אבל הוא ומשפחתו היגרו לאנגליה כשהיה בן שנתיים. הוא שייך לארסנל, אבל אחרי המשחק הבהיר בנוגע לעתידו עם מסר ברור לתותחנים: "לא יודע איפה אשחק, הדבר היחיד שאני יודע זה שלא אסכים להיות מושאל שוב". השחקן מבוקש על ידי אינטר ומילאן. כרגע החלוצים של ארסנל הם גבריאל חסוס ואדי נקאטיה.

"זה עוד צעד בכיוון הנכון", אמר הקפטן האמריקני כריסטיאן פוליסיץ', שכבש פעמיים בחצי הגמר על מקסיקו. "זה יהיה רק על משחקי הנוקאאוט האלה. בטורנירים הגדולים האלה, קופה אמריקה, גביע העולם, הגיע הזמן להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully