וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדריקו ורה לוחץ לעבור למכבי תל אביב, אבל ההצעה "נמוכה מדי"

בארגנטינה טוענים: המגן הימני נחוש לעבור לישראל, אבל אוניון דחתה את שתי ההצעות הראשונות. הצעה משודרגת אמורה להסיר את ההתנגדות, ולקרב את ורה לחתימה לארבע שנים בשורות הצהובים

בארגנטינה ממשיכים לדווח על מגעים בין אוניון סנטה פה למכבי תל אביב בנוגע למגן הימני פדריקו ורה. לפי הדיווחים האחרונים, הצהובים הציעו לורה בן ה-25 חוזה לארבע שנים עם משכורת גבוהה, והוא נחוש לנסות את מזלו מחוץ לארגנטינה לראשונה בקריירה, ולעבור לישראל.

הבעיה היא שלפי שעה, ההצעות של מכבי תל אביב לא מספקות את אוניון. הבוקר דיווחו בארגנטינה שקבוצתו של ורה דחתה את שתי ההצעות הראשונות מהצהובים. ההצעה הראשונה הייתה לקבל את ורה בהשאלה עם אופציית רכישה, וההצעה השנייה עליה דווח גם שלשום, הייתה לרכוש מחצית מכרטיסו של השחקן ולצרפו מיידית.

צפו בביצועיו של ורה

יחד עם זאת, בארגנטינה מעריכים שהצעה משודרגת במקצת, תשכנע את אוניון ותסיר את ההתנגדות למכירתו של ורה, אחרי שבעבר המועדון כבר דחה הצעה על השחקן מסנטוס הברזילאית.

"ההצעה של מכבי תל אביב טובה מאוד, כי היא משאירה 50 אחוז מהכרטיס של ורה בידיים של אוניון. זה יותר ממה שסנטוס הייתה מוכנה להשאיר בהצעה שלה. סיכוי גבוה שבסופו של דבר אוניון תתרצה, אם תקבל ממכבי תל אביב הצעה שלישית גבוהה יותר", כתבו בארגנטינה.

אם יצטרף למכבי תל אביב, ורה צפוי להחליף את אנדרה ז'ראלדש שסיים קדנציה שנייה במועדון ושוחרר. ז'ראלדש צפוי לחתום בימים הקרובים בקאסה פיה מהליגה הבכירה בפורטוגל. כזכור, מכבי תל אביב נפרדה הקיץ גם ממאור קנדיל שחתם במכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully