וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול צפוי לעזוב את וושינגטון, גם קוזמה לא צפוי להמשיך, אבדיה ירוויח?

אחרי הטרייד על בראדלי ביל, הוויזארדס מתכוננים לבנייה מחדש ולחריש עמוק בסגל. פול עשוי לעבור בטרייד לקליפרס, גם בלייקרס כבר מראים התעניינות, ובמקביל קוזמה לא מתכוון לממש את ההזדמנות להפוך לשחקן חופשי. אבדיה עשוי להיות בין המרוויחים העיקריים מהסיטואציה

עונת ה-NBA הסתיימה, אבל הקיץ שעומד לפנינו נפתח בבום, עם עסקה גדולה: בראדלי ביל עובר לפיניקס וייצור קבוצת כוכבים חדשה לצד קווין דוראנט, דווין בוקר ודיאנדרה אייטון, בתקווה לקחת את הסאנס צעד אחד קדימה ולזכות איתם באליפות.

המעבר של ביל לקבוצה עם שאיפות לאליפות הייתה באוויר בתקופה האחרונה, והעסקה עם פיניקס, במסגרתה תקבל את ביל בתמורה לכריס פול, לנדרי שאמט ומספר בחירות סיבוב שני בדראפט, נעשתה כמעט בלית ברירה. לפי דיווחים בארצות הברית, הוויזארדס קיבלו הצעות רבות על ביל כולל מהניקס, הקינגס, הבאקס ועוד, חלקן הציעו עסקאות הרבה יותר משתלמות, אבל וושינגטון הייתה עם הגב לקיר בעקבות זכות הווטו בה החזיק ביל, שיכול היה לבטל כל טרייד שלא מצא חן בעיניו. בסופו של דבר ביל התקבע על פיניקס, והוויזארדס קיבלו תמורה נמוכה למדי.

"לא צריך לייפות את זה - וושינגטון קיבלה תמורה איומה ונוראה עבור בראדלי ביל", כתב הבוקר דייויד אולדריג', הכתב הוותיק של וושינגטון, בטור לאתר "האתלטיק". "מצד שני, ברור שלהנהלה החדשה לא הייתה שום ברירה אחרת. זו עסקה נוראית אך הכרחית לוושינגטון".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול כריס פול, פיניקס סאנס. G Fiume, GettyImages
למרות הטרייד, הם לא צפויים לשתף פעולה אפילו רגע אחד. אבדיה לצד כריס פול/GettyImages, G Fiume

לפי כל הדיווחים בשעות האחרונות, כריס פול צפוי לעזוב את וושינגטון בטרייד או לאחר שיהפוך לשחקן חופשי. גם לנדרי שאמט לא צפוי לשחק בקבוצה כפי שזה נראה כרגע. "קרוב לוודאי שפול לא ישחק אפילו שנייה אחת בוושינגטון", ציין דייויד אולדריג'. "הוא נמצא בשנים האחרונות של הקריירה שלו, ורוצה להעביר אותן בקבוצה שמתחרה על האליפות".

הקליפרס כבר הביעו התעניינות באפשרות להחזיר את פול שכיכב בקבוצה בעבר, וגם הלייקרס הוזכרו כמועמדים להחתים אותו אם ייכנס לשוק בתור שחקן חופשי.

אבל זה לא סוף המהפכה בוושינגטון. לפי דיווחים בארצות הברית, קייל קוזמה מתכנן שלא לממש את אופציית השחקן שלו להמשיך לעונה נוספת בוויזארדס, ואמור להפוך לשחקן חופשי. גם הוא, כמו כריס פול, מכוון לקונטנדרית.

כל הסימנים מצביעים על כך שוושינגטון הולכת לבנייה מחדש ולחריש עמוק בסגל, ואחד המרוויחים העיקריים מכך עשוי להיות דני אבדיה. אם הפורוורד הישראלי יישאר בוושינגטון, הוא צפוי לחזור להיות שחקן חמישייה קבוע ולקבל הזדמנות בקבוצה עם פחות שאיפות, אבל יותר צ'אנסים להוביל כדור ולקבל החלטות בהתקפה.

"ההנהלה החדשה של וושינגטון נחושה לפרק את הסגל הזה ולהתחיל את התהליך הכואב של בנייה מחדש", כותב אולדריג'. "הוויזארדס עומדים להפסיד הרבה מאוד משחקים בשנים הקרובות, משום שהסגל יהיה בתהליך בנייה. הם ינסו לבנות את עצמם דרך הדראפט, ולהתחזק בשחקנים צעירים שיוכלו להיות חלק מהמפכה. זו הדרך שלהם לחזור לרלוונטיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully